شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97

۷۱۳ بازديد

آیا از نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد 97 اطلاع ارید ؟ تخمین رتبه دانشگاه آزاد بر چه اساسی است ؟ علاقمندان به شرکت در رشته های تاپ دانشگاه آزاد بخصوص در گروه های تجربی، بعد از شرکت در کنکور سراسری می خواهد بدانند با حدود درصدهایی که در هر درس زده اند در رشته های که می خواهند قبول می شوند یا نه، با توجه جدا بودن انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری،  آنچه که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد اهمیت دارد، تراز داوطلب می باشد نه رتبه در سهمیه هر فرد.

بنابراین همانطور که گفتیم داوطلبانی که بی صبرانه منتظر دریافت رتبه وتراز کنکور خود هستند، می توانند از طریق ارتباط با سامانه و اعلام حدود درصدهای خود از حدود رتبه و ترازی که می توانند کسب کنند و همچنین نحوه تبدیل تراز به رتبه و رشته هایی که با این رتبه قبول می شوند با خبر شوند.

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد ؟

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد : همانطور که گفتیم بعد از برگزاری کنکور بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد در اختیار ندارند، بنابراین شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری …….
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی..
مشاوران سامانه صدای مشاور در نرم افزار تخمین رتبه وانتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه تراز و  رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

پس بعد از مطالعه مقاله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 بصورت اصولی و دقیق اگر سوالی در رابطه با نحوه درج کد رشته ها و ظرفیت پذیرش هر رشته داشتید از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد97

تبدیل تراز به رتبه

تخمین رتبه کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد 97 - 98

بدون کنکور و با کنکور

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد97

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد97

نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش

 

 

 

میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور97

سهمیه عادی :
که شامل دانش آموزانی است که سهمیه منطقه 1، 2 یا 3 را دارند. با مطالعه مقاله تاثیر سهمیه مناطق در کنکور سراسری و آزاد 97 اطلاعات لازم را می توانید دریافت نمایید.

سهمیه ایثارگران و جانبازان :
شامل فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و سهمیه 5 درصدی می باشد. داوطلبانی که از سهمیه 25 درصد و 5 درصد استفاده می کنند، توجه داشته باشند به میزان قابل توجه ای در تراز و رتبه داوطلب تایر گذار است برای اطلاع از میزان تاثیر سهمیه با کلیک بر روی لینک آبی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک آبی کلیک نمایید.

تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران زیر 25 درصد در کنکور97

میزان تاثیر سهمیه در کنکور سراسری و آزاد 97 – 98

 نرم افزار تخمین رتبه سنجش 97 – 98

 

منبع:نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97 -98

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97 -98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.