یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نحوه ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نحوه ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

۶۹۳ بازديد

 سامانه هم آوا علمی کاربردی

آیا از نحوه ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی ir.ac.uast.edu اطلاع دارید ؟ سامانه هم آوا علمی کاربردی چیست ؟ متقاضیانی که قصد ثبت نام در رشته های علمی کاربردی را دارند، بعداز مطالعه دفترچه و فراخوان برای ثبت نام  با مراجعه به سایت هم آوا می توانند اقدام به ثبت نام خود نمایند.

در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه با مراجعه به سامانه هم آوا برای انتخاب رشته می توانید با مطالعه اطلاعیه اطلاعات لازم را کسب نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ارتباط با سامانه از هر کجای کشور از انتخاب واحد در سامانه هم آوا را به راحتی انجام دهید.

نحوه ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

متقاضیان برای انتخاب واحد در سامانه هم آوا در مرحله اول باید با ورود به سامانه هم آوا به آدرس ir.ac.uast.edu://https  در زمان تعیین شده برای هر وردی مهر و بهمن توسط دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام و اخذ واحد در دانشگاه علمی کاربردی اقدامات لازم را باید انجام دهند.

ثبت نام و انتخاب واحد در سامانه هم آوا از سوی دانشگاه علمی کاربردی در تاریخ های مشخص شده توسط دانشگاه علمی کاربردی در سیستم هم آوا  برای ورودیهای مختلف صورت انجام می شود. انتخاب واحد در زمان معین و مشخص شده توسط دانشگاه جامع می باشد و در صورت بسته شدن سایت دانشجو پودمان را مرخصی می گیرد.

برای اطلاع از روند تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع از سامانه هم آوا مشاهده نمرات دانشجو باید سر فصل را از سایت دانلود نموده بعد طبق سر فصل دروس خود را چک نماید.

متقاضیان باید نهایت دقت برای انتخاب واحد در سامانه هم آوا در زمان مشخص شده داشته باشند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه هم آوا و نحوه انتخاب واحد دانشجویان در سامانه هم آوا با مرکز در ارتباط باشید.

 

راهنمای ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

سامانه هم آوا

مشاهده نمرات دانشجو

نحوه انتخاب واحد دانشجویان در سامانه هم آوا

نحوه ورود به سامانه هم آوا

برای انتخاب واحد نحوه ورود به سامانه هم آوا

دانشگاه علمی کاربردی ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا برای نیمسال اول و دوم و اطلاع از سامانه هم آوا علمی کاربردی بعد از مطالعه مقاله از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 لینک مرتبط :

ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97 – 98

آیا امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی وجود دارد؟

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97 کاردانی – کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی97 – 98

منبع:نحوه ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.