یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

۶۸۰ بازديد

آیا از فهرست موسسه های مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور اطلاع دارید ؟ در صورتی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید با اطلاع از شرایط تحصیل در کشور های دیگر اقدام به مراحل ثبت نام و پذیرش برای اعزام به خارج از کشور نمایند. آنچه که برای اغلب متقاضیان اهمیت دارد اطلاع از  موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور می باشد.

با توجه به سوالات بسیار شما در این اطلاعیه به معرفی فهرست موسسه های مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور می پردازیم، در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با این موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور از طرق ارتباط با مرکز از مجاز بودن این مراکز می توانید اطمینان حاصل نمایید.

 

مراکز مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور 

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور : سازمان امور دانشجویان خارج وزارت علوم فهرست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج کشور را اعلام کرد. در سال‌های اخیر با فراگیر شدن موج مهاجرت تحصیلی تعداد قابل توجهی موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور مشغول به فعالیت شدند، موسسات و شرکت‌هایی که اگر بخواهند به صورت قانونی کار کنند و به مشکل نخورند باید از کارگروه نظارت بر موسسات (متشکل از نمایندگان ارشد ۶ وزارتخانه) که دبیر خانه آن در وزارت علوم مستقر است، مجوز دریافت کنند.

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور : حالا نام ۱۴۹ موسسه مجاز رسما اعلام شده است و هر موسسه مجاز به اعزام دانشجو به یک تا سه کشور هستند که در مجوز آنها قید شده و فعالیت موسسات برای کشورهای خارج از حیطه تعیین شده برای آنها ممنوع است.

 

 
موسسه های مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور
موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور
موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور

اعزام دانشجو به کانادا

موسسه اعزام دانشجو به آلمان

موسسه اعزام دانشجو به آمریکا

موسسه اعزام دانشجو به اتریش

موسسه اعزام دانشجو به هند

موسسه اعزام دانشجو در شیراز

موسسه های مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

 

 

آیا از موسسه اعزام دانشجو به آلمان ، موسسه اعزام دانشجو به اتریش، موسسه اعزام دانشجو در شیراز، اعزام دانشجو به کانادا، موسسه تعالی اندیش راه دانش، موسسه اعزام دانشجو به اتریش، موسسه دانش پژوهان اورانوس، موسسه اعزام دانشجو به آمریکا، موسسه اعزام دانشجو به هند اطلاع دارید ؟

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با موسسه های مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور و اطلاع از معتبر بودن و شرایط پذیرش دانشجو در کشور های دیگر بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با مرکز در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک ابی کلیک نمایید.

شرایط جدید صدور ویزای امریکا

شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور 97 – 98

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98

شرایط خروج از کشور نخبگان مشمول خدمت سربازی 97 – 98

برترین دانشگاه های مهندسی دنیا در 10 رشته مهندسی

منبع:موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

 

جهت مشاوره در زمینه موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.