یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

معرفی به استاد دانشگاه آزاد

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

معرفی به استاد دانشگاه آزاد

۶۵۲ بازديد

آیا دانشجوی دانشگاه آزاد هستید و قصد گرفتن معرفی به استاد در یک یا د درس را دارید ؟ آیا از شرایط معرفی به استاد دانشگاه آزاد و شهریه معرفی به استاد دانشگاه آزاد مطلع هستید ؟ اغلب دانشجویان با رسیدن به ترم آخر متوجه پاس نشدن واحد های درسی می شوند و در عین حال می خواهند چند واحد درسی را که علاه بر واحد های که گرفته اند از طریق قانون معرفی به استاد پاس نمایند.

در این اطلاعیه روند استفاده از قانون معرفی به استاد دانشگاه آزاد و شهریه معرفی به استاد دانشگاه آزاد را ارئه خواهیم داد. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط استفاده از قانون معرفی به استاد دانشگاه آزاد از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

فرم معرفی به استاد دانشگاه آزاد 

معرفی به استاد دانشگاه آزاد : در صورتی که دانشجو در یک نیمسال یا دوره تابستان برای فراغت از تحصیل حداکثر دو درس، یا 4 واحد باقیمانده داشته باشد می تواند برای یکبار خارج از تقویم دانشگاهی با استفاده از قانون معرفی به استاد انتخاب واحد نماید.

دانشجو در فرصتی که از طرف گروه آموزشی مربوط تعیین می شود، می تواند در مورد نظر را از طریق معرفی به استاد حداکثر در همان نیمسال یا آن دوره تابستانی بگذراند و در صورت عدم موفقیت در هر درس، نمره آن حذف می گردد و بدون نیاز به انتخاب واحد مجدد می تواند در پایان آن نیمسال با سایر دانشجویان امتحان دهد.

1-در صورت داشتن سنوات تحصیلی استفاده از ماده 20 آیین نامه آموزشی امکان پذیر است در غیر این صورت می توان از تبصره 2 ماده 28 استفاده کرد یا با در خواست کتبی دانشجو وی را به سیستم پاره وقت منتقل نمود.

2-چنانچه در آن نیمسال درس یا دروس مزبور در واحد دانشگاهی ارائه نشود در پایان همان نیمسال مجدداً به صورت معرفی به استاد امتحان دهد.

 3-شهریه دروس موضوع این ماده شامل نصف شهریه ثابت به اضافه شهریه متغیر درس یا دروس مربوط خواهد بود.

 4-پرداخت حق الزحمه استاد دروس موضوع این ماده با در نظر گرفتن یک ساعت طرح سوال برای هر درس،یک ساعت حضور در جلسه امتحان و نیم ساعت به ازای تصحیح اوراق امتحانی هر درس دانشجو،بر اساس آخرین تعرفه حق التدریس محاسبه می گردد.

 

حداکثر واحد معرفی به استاد

شهریه معرفی به استاد دانشگاه آزاد

فرم معرفی به استاد دانشگاه آزاد

قانون معرفی به استاد دانشگاه آزاد

معرفی به استاد

 

شهریه معرفی به استاد دانشگاه آزاد

شهریه معرفی به استاد دانشگاه آزاد : داوطلبان برای پاس کردن دروس با استفاده از قانون معرفی به استاد باید نصف شهریه ثابت به اضافه شهریه متغیر درس یا دروس مربوط را پرداخت نمایند.

همچنین در زمان برگزاری امتحان، کلیه دانشجویان (اعم از میهمان و دانشجویان واحد) برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات بایداقدام به تسویه شهریه خود نمایند، در غیر این صورت، کارت ورود به جلسه برای دانشجویان صادر نمی شود.

(تسویه بدهی فقط از طریق سایت انجام میگیرد بنابراین دانشجویان از مراجعه مستقیم به امور شهریه خودداری نمایند)

بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با قوانین معرفی به استاد دانشگاه آزاد و شهریه معرفی به استاد دانشگاه آزاد از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک آبی کلیک نمایید.

مدارک لازم برای دریافت مدرک المثنی دانشگاه آزاد

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97 -98

مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه آزاد

منبع:معرفی به استاد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه معرفی به استاد دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.