یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری

۶۷۲ بازديد

آیا از قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری اطلاع دارید ؟ معرفی به استاد چیست و در چه صورتی می توان از قانون معرفی به استاد استفاده کرد ؟آیا شرایط معرفی به استاد دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد و یا در هر رشته تحصیلی متفاوت است ؟ از قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری  در چند درس می توان استفاده کرد ؟ حداکثر واحد معرفی به استاد چقدر است ؟

بنابراین طبق اطلاعیه دانشگاه های سراسری به طور کلی دانشجویان در صورتی می توانند از قوانیم معرفی به استاد دانشگاه سراسری  استفاده نمایند که  کلیه واحد های درسی خود را به استثناء درس باقی مانده،  گذرانده باشد و نمره آنها در سیستم ثبت شده باشد.

شرایط معرفی به استاد : برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت نیاز قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری  متفاوت می باشد. در این اطلاعیه ب معرفی قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری می پردازیم در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با مرکز از تمام جزئیات معرفی به استاد در کلیه رشته ها و دانشگاه های سراسری  و هزینه معرفی به استاد باخبر شوید.

 

شرایط معرفی به استاد دانشگاه سراسری

شرایط معرفی به استاد : دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه سراسری هستند،  در یک نیمسال یا دوره تابستان برای فراغت از تحصیل حداکثر دو درس نظری به ارزش حداکثر ۴ واحد را طی نکرده اند،  میتواند برای یکبار خارج از تقویم دانشگاهی انتخاب واحد نموده و با استفاده از قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری در فرصتی که از طرف گروه آموزشی مربوط تعیین میشود، درس مورد نظر را از طریق معرفی به استاد حداکثر در همان نیمسال یا آن دوره تابستانی بگذراند.

همچنین در صورت عدم موفقیت در هر درس، نمره آن حذف می گردد و بدون نیاز به انتخاب واحد مجدد می تواند در پایان آن نیمسال با سایر دانشجویان امتحان دهد.

  • چنانچه در آن نیمسال درسسی که قصد پاس کردن آن از طریق معرفی به استاد را دارند، در واحد دانشگاهی ارائه نشود در پایان همان نیمسال می توانند بصورت معرفی به استاد امتحان دهد.
  • در صورت داشتن سنوات تحصیلی استفاده از ماده ۲۰ آئین نامه آموزشی امکان پذیر است در غیر این صورت با درخواست کتبی دانشجو ،  وی را به سیستم پاره وقت منتفل نمود.
  • در صورت پرداخت شهریه در دانشگاه سراسری در نوبت شبانه، شهریه دروس موضوع این ماده شامل نصف شهریه ثابت می باشد.
  • دانشجو در صورتی می تواند درسی را به صورت معرفی به استاد باقی گذارد که آن درس در نیمسال آخر تحصیلی ، در این دانشگاه یا دانشگاه رازی ارائه نشده باشد، در غیر این صورت مجاز به اخذ درس معرفی به استاد نخواهد بود.
 
معرفی به استاد

قوانین معرفی به استاد

قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری

نحوه دریافت قوانین معرفی یه استاد دانشگاه سراسری

حداکثر واحد معرفی به استاد

شرایط معرفی به استاد

قوانین معرفی به استاد

معرفی به استاد

معرفی به استاد چیست

 

 

نحوه درخواست معرفی به استاد

ممکن است اغلب متقاضیان  از نحوه ثبت درخواست معرفی به استاد و نحوه اطلاع از روند این درخواست و اینکه آیا می توانند با استفاده از قوانین معرفی به استاد در یک یا دو درس استفاده نمایند مطلع نباشند در ادامه به معرفی نحوه درخواست معرفی به استاد دانشگاه سراسری می پردازیم. در صورت داشت هرگونه سوال از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

1- انجام ثبت نام نزد کارشناس گروه جهت شرکت در امتحان هماهنگ معرفی به استاد طبق زمان بندی اعلام شده. دانشجو باید اقدام به ثبت نام دستی نزد کارشناس گروه نماید و آزمون به صورت هم زمان برای همه درسها د برگزار گردد.

2-دانلود فرم مربوط به معرفی به استاد در یک نسخه

3-مراجعه به کارشناس گروه جهت تایید و امضای فرم

4-مراجعه به مدیر گروه جهت امضای فرم وتعیین استاد جهت اخذ درس

5-مراجعه مجدد به کارشناس گروه جهت تحویل پاسخنامه امتحانی امضا و مهر شده به دانشجو

6-مراجعه به استاد درس جهت برگزاری امتحان، درج نمره درس و تاریخ امتحان در فرم مربوطه و زدن چسب بر روی نمره و تاریخ امتحان و امضای فرم

7-تحویل برگ پاسخنامه و فرم به کارشناس گروه توسط استاد درس یا شخص دانشجو

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه گرفتن معرفی به استاد دانشگاه سراسری  و اطلاع از نحوه درخواست معرفی به استاد دانشگاه سراسری  و قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری  بعداز مطالعه اطلاعیه از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری 97

معرفی دانشگاه های سراسری

مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی

 

منبع:قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری

 

جهت مشاوره در زمینه قوانین معرفی به استاد دانشگاه سراسری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.