یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سامانه دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

سامانه دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

۷۰۳ بازديد

آیا بدنبال دریافت ریر نمرات دانشگاه آزاد هستید؟ اما از شرایط و هزینه لازم برای دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد اطلاع ندارید ؟آیا قصد خروج از کشور برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارید و در حال حاضر به ریز نمرات دانشگاه آزاد نیاز دارید تا مراحل دریافت دانشنامه دانشگاه آزاد را در زمان مناسب سپری کنید ؟ آیا از سامانه دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد اطلاع دارید، تا با برسی مدارک لازم برای دریافت ریز نمرات در صورت حضور در دانشگاه محل تحصیل دچار مشکل نشوید؟

در صورتی که به هر دلیلی در مراحل دریافت ریز نمرات خود در هر دانشگاهی به خصوص دانشگاه آزاد دچار مشکل شدید از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت و اقدمات لازم را می توانید انجام دهید. این اطلاعیه در رابطه با روند دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد می باشد تا پایان، اطلاعیه را مطالعه فرمایید.

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه آزاد 

متقاضیان دقت داشته باشند برای دریافت ریزنمرات در دانشگاه آزاد ، باید ابتدا به اداره فارغ التحصیلان واحدی که در آن تحصیل کرده اید مراجعه کرده و مبلغی را به حساب سازمان مرکزی واریز نمایید.

 پس از صدور ریز نمرات توسط دانشگاه آزاد ، این ریزنمرات باید توسط سازمان مرکزی تایید شود. برخی از واحدهای دانشگاهی مستقیماً ریزنمرات را برای سازمان مرکزی ارسال می‌کنند و برخی دیگر از واحدها ریزنمرات را در اختیار خود فرد قرا می دهند تا با مراجعه به مرکز اقدامات لازم را انجام دهد.

 در سازمان مرکزی به طور معمول ریزنمرات شما طی سه یا چهار ساعت تایید می‌شود. اما لازم به یادآوری است مدت زمان لازم برای صدور ریزن مرات شما در واحدهای دانشگاهی مختلف متفاوت است و از یک ساعت تا چند هفته متغیر می‌باشد. اگر دانشنامه و ریز نمرات را داشته باشید، حدود نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه زمان می برد تا دانشنامه شما به مهر برجسته و امضای  برسد.

دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد برای دانشجویان در حال تحصیل

در صورتی که در حال تحصیل هستید، برای اطلاع از روند دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد که در حال تحصیل هستید، طبق روند زیر باید عمل نمایید.

1-  دانشجویانی که در حال تحصیل هستند و همه دروس را پاس نکرده اند.

باید مبلغی را به مرکز پرداخت نمایند.  در مرحله بعدی باید به بخش آموزش واحد دانشگاهی‌ اطلاع بدهند.
محتویات ریز نمره شامل دروسی که دانشجو گذرانده است، بدون ذکر دروس افتاده و حذف شده و بدون معدل .

2- همه دروس را پاس کرده اند ولی‌ هنوز درخواست فراغت از تحصیل نداده اند و از نظر دانشگاه هنوز دانشجو محسوب می شوند.

این مورد هم دقیقا مثل مورد اول است با این تفاوت که همه نمرات دوره تحصیلی‌ در آن ذکر شده است، اما معدل و دروس حذف شده و افتاده ذکر نشده است. البته برای کسانی‌ که برای دریافت ریز نمرات عجله دارند وضعیت دوم بهترین گزینه است، زیرا تمام نمرات داخل آن ذکر شده ولی‌ اگر از وضعیت سوم بخواهید اقدام کنید باید ۳ الی‌ ۶ ماه برای دریافت دانشنامه منتظر بمانید و بعد درخواست ریز نمره بدهید که ممکن است برای بعضی‌ جاها دیر باشد .

 

دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد 97

دریافت ریزنمرات دانشگاه آزاد

سایت دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

شرایط دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

نحوه دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

 

برای اطلاع از دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد 97 بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن سوال با مرکز در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط :

آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی 97

محاسبه هزینه آزاد سازی مدرک تحصیلی

آزاد کردن مدرک دانشگاهی با وثیقه 97

 

منبع:سامانه دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه سامانه دریافت ریز نمرات دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.