دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

پیش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

پیش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

۶۵۰ بازديد

آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد 97 -98 : در صورتی که متقاضی ثبت نام مدارس شاهد هستید، به این نکته توجه داشته باشید که پیش ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع مختلف تحصیلی در خرداد ماه آغاز می شود. 

متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد شاهد در سال  97 – 98،  برای اطلاع از پیش ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98  تمامی پایه و اطلاع از روند ثبت‌نام دانش‌آموزان غیرایثارگر در مدارس شاهد بعد از مطالعه اطلاعیه از طریق ارتباط با مرکز می توانید پیش ثبت نام مدارس شاهد در هر پایه را در کمترین زمان از هر کجای کشور انجام دهید و از لیست مدارس شاهد شهر و محل زندگی خود با خبر شوید.

آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98 

دانش آموزان برای انجام پیش ثبت نام مدارس شاهد با مراجعه به سایت سراسری  سجا باید اقدام به وارد کردن اطلاعات و انجام مراحل اول ثبت نام مدارس شاهد نمایند.  بعد از انجام پیش ثبت نام در سایت مدارس شاهد97 – 98 ، اطلاعات دانش آموزان پس از چند روز برسی، نتایج اولیه  اعلام خواهد شد، بعد از اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت در مرحله بعدی  برای ثبت نام مدارس شاهد،  دانش آموزان باید اقدامات لازم را انجام دهند.

در این مرحله بعد از انجام پیش ثبت نام مدارس شاهد،  طی یک هفته مدارک لازم برای ثبت نام باید توسط دانش آموزان درسایت سجا ارسال شود و بعد از   بررسی مدارک ثبت نام توسط آموزش و پرورش هر منطقه و تایید این مدارک ، و در صورت کسب امتیاز لازم برای ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف در سال 97، مدرسه های تعیین شده در اختیار دانش آموز قرا گرفته و داوطلب می تواند با مراجعه به این مدارس ثبت نام خود را انجام دهد.

 

 

پیش ثبت نام مدارس شاهد

پیش ثبت نام مدارس شاهد97

پیش ثبت نام مدارس شاهد98

پیش ثبت نام مدارس شاهد97-98

سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد

زمان ثبت نام مدارس شاهد 97-98 در صورتی که بنا به هر دلیلی برای ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد مشکل داشتید می توانید از طریق ارتباط با سامانه از هر کجای کشور با دادن اطلاعات ثبت نام در مدارس شاهد در هر پایه های که بخواهید را انجام دهید. در ادامه توضیحاتی در رابطه با روند ثبت نام مدارس شاهد 97 در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات روی لینک آبی کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

شرایط ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی 97 – 98 

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98 

زمان ثبت نام مدارس شاهد 97-98

saja.medu.ir سایت ثبت نام مدارس شاهد 97-98

 منبع:پیش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.