دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98

۶۸۰ بازديد

آیا از مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد اطلاع دارید ؟ در صورتی که قصد ثبت نام در سامانه سجا برای ثبت نام مدارس شاهد را داری، بعد از انجام مراحل اولیه ثبت نام در صورت کسب امتیاز لازم باید اقدام به جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد در هر پایه های که قصد ثبت نام در آن را دارید نمایید.

در ادامه اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد را دراختیار شما قرا می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ارسال این مدارک و یا انجام ثبت نام مدارس شاهد از طریق ارتباط با مرکز می توانید ثبت نام خود را درکمترین زمان ممکن انجام دهید.

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 97-98

متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد توجه داشته باشند، مداک لازم برای ثبت نام در مدارس شاهد شامل:  در درج کد ملی، نام و نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه ای، نام استان و شهرستان، نام آموزشگاه، و تمامی اطلاعات لازم دیگر می باشد.

در هنگام ارشال مدارک ثبت نام مدارس شاهد 97 نهایت دقت را داشته باشید چرا که در صورت ارسال مدارک ناقص و اشتباه به درخواست ها ترتیب اثر داده نخواهد شد. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با ارسال مدارک ثبت نام مدارس شاهد 97 و انجام ثبت نام خود توسط سامانه از هر کجای کشور از طریق ارتباط با مرکز تمام مراحل ثبت نام مدارس شاهد خود را به راحتی انجام دهید.

پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام مدارس شاهد 97-98، به درخواست ها ترتیب اثر داده نخواهد شد. به منظور استفاده از امتیاز مربوط به هر یک از بند های جدول امتیاز بندی مدارس شاهد، ارائه اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی ضروری می باشد.

در پایان ثبت نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی برعهده متقاضی می باشد. لذا برای جلوگیری ازبرخی مشکلات، دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید. متقاضیان پس از تکمیل فرم ثبت نام موقت و دریافت کد رهگیری در سایت سجا، یک نسخه از فرم تکمیل شده ثبت نام را تهیه و آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

 

 

امتیازات ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98 

با توجه به اینکه، دانش آموزانی که دارای سهمیه هستند می توانند در مدارس شاهد راحتر ثبت نام نمایند در ادامه امتیازات خانواده رزمندگان و ایثارگران برای ثبت نام در مدارس شاهد را اعلام خواهیم کرد. البته به این نکته  هم اشاره می کنیم که ثبت نام مدارس شاهد تنها برای فرزندان رزمندگان و ایثارگران نمی باشد. در صورت داشتن ظرفیت در مدارس شاهد، متقاضیانی که داری سطح علمی بالا و نمرات عالی هستند می توانند در پایه های مختلف در مدارس شاهد ثبت نام نمایند.

1-امتیاز فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه برای ثبت نام مدارس شاهد

2-امتیاز نوه آزاده برای ثبت نام مدارس شاهد

3- امتیاز فرزند یا نوه خیر مدرسه‌ساز برای ثبت نام مدارس شاهد

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک آبی کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

شرایط ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی 97 – 98 

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98 

زمان ثبت نام مدارس شاهد 97-98

پیش ثبت نام مدارس شاهد 97 

 منبع:مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98

 

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.