یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

شرط معدل برای ورود به هنرستان

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرط معدل برای ورود به هنرستان

۸۹۳ بازديد

آیا از شرط معدل برای ورود به هنرستان مطلع هستید ؟ آیا از شرایط ثبت نام در رشته های هنرستان اطلاع دارید؟ در صورتی که قصد تحصیل در رشته های هنرستان را دارید، برای اطلاع از شرط معدل برای ورود به هنرستان و لیست رشته های هنرستان به از مطالعه اطلاعیه می توانید از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

شرط معدل برای رشته های هنرستان 

شرط معدل برای ورود به هنرستان : دانش آموز هنرستان می توانند یکسال زودتر از دانش آموز دبیرستانی و در سال سوم متوسطه، با راحتی بیشتری وارد دانشگاه می شوند و  بعد از دریافت مدرک کاردانی به راحتی وارد دوره کارشناسی وپس ازآن طی دوره های عالیتر می شوند.

1-  شرکت در آزمون سراسری دوره کاردانی پیوسته ، بدون گذراندن سال چهارم
2- شرکت در آزمون ورودی دانشگاه آزاد بدون گذراندن سال چهارم
3-  شرکت در آزمون دانشکده های وابسته به دانشگاه جامع تکنولوژی (علمی-کاربردی)
شرکت در آزمون تغییر رشته یکی از رشته های سال چهارم و شرکت در آزمون سراسری و آزاد پس از گذراندن دوره سال چهارم
ادامه تحصیل در این رشته تا مقطع دکترا در ایران امکانپذیر میباشد.
همانطور که میدانید دانش اموزان باید برای ورود به هنرستان دارای شرایط زیر باشند

 

شرط معدل برای ورود به هنرستان

لیست رشته های هنرستان

شرایط ثبت نام هنرستان 97
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.