یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم 97 – 98

۶۸۹ بازديد
شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه هفتم 97، آیا از شرایط جدید ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم اطلاع دارید ؟ آیا از زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه تیرهوشان بر اساس طرح جدید و روند ثبت نام در این پایه اطلاع دارید ؟
با توجه به روند تغییر در ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم  در سال 97 بر اساس س هوش و استعداد بر اساس سوابق تحصیلی، در حال حاضر شرایط جدیدی برای پذیرش و ثبت نام مدارس تیزهوشان هفتم مطرح شده که دراین اطلاعیه به طور کامل شرایط ثبت نام  و نحوه پذیرش در پایه هفتم را دراختیار شما قرار خواهیم داد.  در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با مرکز می توانید از تمام موارد و شرایط جدید ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه هفتم مطلع شوید.

 نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه هفتم 97

شروع برای پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سنجش هوش و استعداد دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و ملاحظات سوابق تحصیلی آنها، در دهه سوم تیرماه اقدام به جذب دانش آموز در کلاسهای پایه هفتم این مدارس خواهد کرد.

این نظام پذیرش که شیوه نامه آن ظرف هفته آینده به ادارات کل استانها ابلاغ می شود از طریق سنجش هوش و استعداد داوطلبان و ملاحظه سوابق تحصیلی آنان بدون آزمونهای چند گزینهای آموزشی نسبت به غربالگری آنان اقدام می کند و ظرفیت کلاسهای هفتم این مدارس نیز پس از سنجش و انتخاب صاحبان هوش و استعداد برتر و تعیین تعداد دانش آموزان واجد شرایط مشخص خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: این نظام پذیرش مبتنی بر شناسایی دقیق استعداد و هوش دانش آموزان است و نیاز به شرکت در کلاس‌های آموزشی و یا مهارتهای تست زنی ندارد.

 برای اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام در مدارس تیزهوشان برای پایه هفتم از طریق ارتباط با مرکز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
 
 
شرایط جدید ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم97

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم97

ثبت نام تیزهوشان 97-98

زمان آزمون تیزهوشان 97-98

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم

بخشنامه تیزهوشان ششم

 

 

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه هفتم بر اساس هوش و استعداد

 با توجه به انجام فرایند‌ شناسایی استعدادهای برتر در طرح شهاب در حال حاضر مدارس تیزهوشان طبق اطلاعیه سازمان سنجش اقدام به شناسایی دانش آموزان بر اسسا هوش و استعدائ و ثبت نام این دانش آموزان در مدارس تیزهوشان کرده اند. در ادامه به معرفی نحوه شناسایی دانش آموزان با استفاده از طریح شهاب می پردازیم در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با مراحل پذیرش و نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان در پایه هفتم از طریق ارتباط با نمرکز اطلاعات لازم را دریافت نمایید

 

توجه: هنگام انتقال دانش‌آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر، سوابق و مستندات مربوط به طرح شهاب نیز به همراه سایر سوابق تحصیلی به مدرسه جدید منتقل خواهد شد.

 
دانش آموزان و والدین گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم  97 – 98 و اطلاع از کد نزدیک ترین و بهترین مدرسه محل زندگی خود می توانید با سامانه ثبت نام تیزهوشان در ارتباط باشید.
 
 برای دریافت اطلاعات روی لینک آبی کلیک نمایید.
 
 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.