شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نتایج کنکور 97 |دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نتایج کنکور 97 |دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97 – 98

۷۷۷ بازديد

آیا از زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 97  اطلاع دارید ؟آیا از می دانید برای دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97  به کدام سایت مراجعه کنید؟ و یا با مراجعه به سایت در صورت ناقص بودن موارد لازم برای ورود به کاربری خود و دریافت نتایج اولیه کنکور 97 چه اقداماتی باید انجام دهید. با توجه به سوالات بسیار شما در رابطه با نحوه دریافت کارنامه سنجش و نحوه دریافت نتایج کنکور سراسری 97 – 98  و اطلاع از دریافت کارنامه کنکور 97 در این اطلاعیه بصورت تصویری نحو دریفت نتایج اولیه کنکور  سراسری 97 – 98 توضیح داده خواهد شد.

بعد از دریافت کارنامه اولیه  کنکور 97 و اطلاع از نتایج اولیه کنکور سراسری 97، در صورت مجاز بودن، متقاضیان باید اقدام به انتخاب رشته و وارد کردن کد رشته های انتخابی در همان گروهی که ثبت نام کرده اند می توانند انجام دهند. البته دواطلبانی که درآزمون یک گروه یا چند گروه شرکت کرده اید می توانند از رشته های این گروه و چند گروه انتخاب رشته نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید از طریق ارتباط با مرکز در کمترین زمان کارنامه اولیه کنکور 97 و نتایج اولیه کنکور سراسری 97 خود را دریافت نمایید.

 

 

نتایج اولیه کنکور سراسری
اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97
دریافت نتایج اولیه کنکور 97
کارنامه اولیه کنکور سراسری
اعلام کارنامه اولیه کنکور سراسری
دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری 97
کارنامه اولیه کنکور 97


کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور 97

همچنین نتایج اولیه کنکور سراسری 97 در گروه هایی که شرکت کرده اند، به عنوان نمره خام دروس امتحانی و با درصد بیان شده، با توجه به اینکه تعداد سوالات هر در س متفاوت است نمره هر درس باید با توجه به تعداد سوالات هر درس در نظر گرفت.

 با توجه به متفاوت بودن ضرایب هر درس،  برای محاسبه نمره کل داوطلبی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و در زیر گروه 1 با توجه به ضرایب دروس عمومی و اختصاصی که بترتیب زبان و ادبیات فارسی )ضریب 4)، زبان عربی (ضریب 2)، فرهنگ و معارف اسلامی (ضریب 3)، زبان خارجی )ضریب 2)، ریاضی(ضریب 4)، فیزیک (ضریب 3) و شیمی (ضریب 2) می باشد.

بنابراین داوطلبان گرامی برای دانستن نحوه محاسبه نمره کل برای اطلاع داوطلب کنجکاو مفید می باشد. در صورت نیاز به انتخاب رشته و آگاهی از میزان تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و همچنین دسترسی به تخمین رتبه کنکور سراسری و آگاهی از نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 97 و پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی و هرسوالی که دارید سامانه صدای مشاور تحصیلی شما را تا رسیدن به موفقیت در کنکور  همراهی خواهد کرد.

 

لینک مرتبط : 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

نحوه دریافت کد رهگیری کنکور 97 – 98

نحوه دریافت کد منطقه شهرداری محل سکونت

نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران زیر 25 درصد در کنکور97

میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور97

میزان تاثیر سهمیه در کنکور سراسری 97 – 98

 

 

منبع:نتایج کنکور 97 |دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97 – 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج کنکور 97 |دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.