یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

۸۳۶ بازديد

,آیا به تازگی نتایج نتایج کنکور 97 خود را دریافت کرد اید و اکنون قصد انتخاب رشته  وارد کردن کد رشته های دانشگاه سراسری ، پیام نور و غیر انتفاعی را دارید؟ آیا با رفتن به مراکز مشاوره انتخاب رشته باز هم بدنبال این هستید تا فرصت خود را در نرمافزار های دیگر انتخاب رشته کنکور 97 امتحان نمایید.

اغلب داوطلبان و متقاضیان بعد از دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 97 به چندین مراکز مشاوره مراجعه می کنند و می خواهند بدانند با رتبه ای که کسب کرده اند، در چه رشته و دانشگاهی قبول میشوند.  یکی از امتیازاتی که مرکز در اختیار شما قرار می دهد، علاوه بر مراجعه حضوری، از هر کجای کشور از طریق ارتباط با مرکز با اعلام رتبه و تراز خود می توانید از رشته و دانشگاهی که می توانید قبل شوید مطلع شوید.

با توجه به اهمیت نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آنچه همه ی داوطلبان باید به آن دقت داشته باشند، انجام یک انتخاب صحیح بر اساس رتبه و تراز و همچنین انتخاب صحیح دانشگاه ها و نحوه چینش کد ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 می باشد. بنابراین داوطلبان گرامی باید در هنگام انتخاب رشته کنکور 97 نهایت دقت را داشته باشند تا با انجام یک اشتباه و یا عدم آگاهی از نحوه پذیرش و تراز دانشگاه ها با انتخاب نادرست پشیمان نشوند. در این راه می توانید از راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 استفاده نمایید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری97 : اولین و مهم ترین موضوع برای انتخاب رشته داشتن کارنامه کنکور سراسری 97  می باشد، کارنامه اولیه کنکور 97 برای دانشگاه آزاد و سراسری را از طریق سایت سازمان منتشر خواهد شد. بلافاصله بعد از انتشار در همین سایت می توانید، کارنامه خود را دریافت نمایید.

بعد از دریافت کارنامه کنکور سراسری 97 و اطلاع از رتبه و ترازی که کسب کرده اید، کد رشته های که به آن علاقه دارید را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کنید و هنگام وارد کردن کد رشته ها نهایت دقت را داشته باشید و بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته اطلاعات آزمونی و شناسنامه ای خود را وارد نمایید.  در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97  می توانید با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

در هنگام وارد کردن کد رشته ها و دانشگاه ها نهایت دقت را داشته باشید تا کد رشته ها با انتخاب شما مطابقت داشته باشد. در صورتی که رشته ها و دانشگاه های که نمایش داده شد با انتخاب شما یکی بود به مرحله بعدی بروید، در آخر یک رسید انتخاب رشته 15 رقمی به همراه کد رشته محلها نمایش داده می شود که حتمن فرم انتخاب رشته خود را چاپ کنید، در این روند از مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 97  مرکز کمک بگیرید.

 

 

انتخاب رشته کنکور سراسری 97
مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری
انتخاب رشته کنکور تجربی97
انتخاب رشته کنکور ریاضی 97
انتخاب رشته کنکور زبان 97
انتخاب رشته انسانی 97
سازمان سنجش
انتخاب رشته کنکورسراسری۹۷




نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری : بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا تخمین رتبه کنکور سراسری در اختیار ندارند. از جمله امتیازاتی که داوطلبان از هر کجای کشور می توانند از طریق ارتباط با مرکز بهره ببرند، استفاده از مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 97 می باشد .

شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری…
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟

برای اطلاع از مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و اطلاع از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بعد از مطالعه اطلاعیه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

 نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

کارنامه سبز – نحوه استفاده از کارنامه سبز کنکور 97

راهنمای انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد 97-98

 منبع:مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.