یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور

۶۷۵ بازديد

آیا می دانید تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان کنکور 97 به چه صورت است ؟  چگونه باید از تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97 استفاده کرد؟  با توجه به اهمیت زمان در پاسخ به سوالات کنکور، و استفاده و برنامه ریزی درست زمان اغلب داوطلبان با مشکل کمبود زمان در کنکور سراسری  مواجهه می شوند. در این مقاله به معرفی تکنیک ضربدر منها در کنکور 97 می پردازیم،  تا شما متقاضیانی که به هر دلیل مشکل از دست دادن زمان در کنکور دارید با دقت بیشتری به سوالات پاسخ دهید.

سوالات در کنکور سراسری 97 به سه شیوه مطرح می شوند و متقاضیان با کمک استفاده از تکنیک ضربدر منها و تست زدن با دو خودکار، تکنیک زمان های نقصانی و تکنیک شناسایی می توانید با مدیریت درست زمان به این سوالات پاسخ دهید.

1- سوالاتی که به ان ها تسلط دارید و به‌خوبی با رعایت  زمان پاسخ‌گویی تست می توانید به آن پاسخ می‌دهید.

2- سؤالاتی که یادگیری شما در آ‌ن‌ها ناقص بوده و در پاسخ‌گویی به آن‌ها بین گزینه‌ها شک دارید.

3-سوالاتی که پاسخ آن را اصلن نمی دانید. با توجه یه نمره منفی در کنکور بهتر است سوالاتی که اصلن پاسخ آن را نمی دانید، بر اسسا شانس یا هر چیز دیگری علامت نزنید.

 

استفاده از تکنیک ضربدر منها در کنکور97
تکنیک ضربدر منها چیست
استفاده از تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان کنکور 97
تکنیک زمان های نقصانی
تکنیک دو خودکار
تکنیک ف ش ن م
استراتژی بازگشت
تکنیک های تست زنی
تکنیک ضرب در منها
تکنیک کنکور




زمان  پاسخگویی به سوالات کنکور 97

تکنیک ضربدر منها کنکور 97 : به این ترتیب شما تا ساعت 9 به سوالات همه درس های عمومی پاسخ داده اید و تنها سوالاتی باقی خواهد ماند که یا زمانبر هستند ( یعنی سوالات ضربدر یا بعلاوه دار ) و یا دشوار هستند ( منفی دار ). حالا شما 15 دقیقه وقت دارید تا به سراغ سوالات علامت دار بروید و سعی کنید به آن پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که ابتدا باید به سوالات ضربدر یا بعلاوه دار پاسخ دهید و اگر وقت اضافه آوردید به سراغ سوالات منفی دار هم بروید .

پس ، از ساعت 30/11 تا 15/12 فرصت دارید تا به تست هایی که نشاندار کرده اید، پاسخ دهید.
در رشته علوم تجربی درس ریاضی که 30 تست و 47 دقیقه وقت دارد را باید در 40 دقیقه به پایان برسانید.
درس زیست که 50 تست و 36 دقیقه وقت دارد را باید در 30 دقیقه به پایان برسانید. درس فیزیک که 30 تست و 37 دقیقه وقت دارد را باید در 30 دقیقه به پایان برسانید.
درس شیمی که 35 تست و 36 دقیقه وقت دارد را باید در 30 دقیقه به پایان برسانید. به این ترتیب، از ساعت 45/11 تا 15/12 فرصت دارید تا به تست هایی که نشاندار کرده اید، پاسخ دهید.

همین زمانبندی را می توانید برای گروه های آزمایشی که ظهر برگزار می شود بکار بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با نحوه استفاده از تکنیک ضربدرمنها برای مدیریت زمان در کنکور 97 و هر سوال دیگری که داشتید می توانید از هر کجای کشور از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. هدف سامانه بهبود در روند پاسخگویی شما به سوالات کنکور و مدییت درست زمان در کنکور 97  می باشد.

لینک مرتبط :

روش های تست زنی مهندسی معکوس چیست

با رتبه 3000 هنر کجا قبول میشم ؟

 

 

منبع:تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور  

جهت مشاوره در زمینه تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.