یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی

۶۸۴ بازديد

آیا از نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاهی از طریق عدم کاریابی اطلاع دارید ؟ آیا از آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی اطلاع دارید؟ یکی از راه هایی که داوطلبان می توانند اقدام به آزاد سازی مدرک تحصیلی نمایند استفاده از عدم کاریابی می باشد. در این اطلاعیه اطلاعات لازم در اختیار شما قرا میگیرد. در صورت داشت هرگونه سوال از طریق ارتباط اب مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

در صورتی که قصد آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق  عدم کاریابی دارید، به این نکته دقت داشته باشید، دادن درخواست کاریابی باید در مدت زمان مشخصی بعد از فارغ التحصیلی باشد. متقاضیان با مراجعه به اداره کار می توانند مستقیما برای آزاد کردن مدرک تحصیلی خود اقدام نمایند. به علت مراجعه کنندگان زیاد کاملا روند مشخصی برای این کار در نظر گرفته شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

نحوه آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی

نحوه دادن درخواست برای آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی  به شرح زیر می باشد :

1- شش ماه باید از زمان فراغت از تحصیل گذشته باشد.
2- شش ماه باید از زمان پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم گذشته باشد.
3- برای استفاده از این قانون کافیست به کاریابی مورد تایید وزارت کار مراجعه کنید و تقاضای کار بکنید. بعد از شش ماه عدم کاریابی نامه ای مبنی بر عدم کاریابی در این مدت گرفته و به وزارت کار استان خودتان مراجعه می کنید. وزارت کار نیز نامه ای به دانشگاه محل تحصیل شما مبنی بر آزاد سازی مدارک بدون دریافت هزینه تحصیل رایگان خواهد داد.

 

5- لازم به ذکر است تنها راه برای لغو تعهد آموزش رایگان بدون سربازی رفتن، پرداخت شهریه تحصیلی می باشد. اگرچه دو راه دیگر نیز موجود است که هردو وابسته به انجام سربازی است. به طور خلاصه این قانون را می توان اینگونه بیان کرد که فارغ التحصیلان غیر مشمول در صورت پیدا نکردن کار در یک مدت شش ماهه می توانند مدارک تحصیلی خود را بدون پرداخت هزینه تحصیل رایگان آزاد کنند.

 

آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی
آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی97
,حوه آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی
آزاد کردن مدرک دانشگاهی از طریق عدم کاریابی
 
 

راه های آزاد سازی مدرک تحصیلی 97

متقاضیان برای آزاد سازی مدرک تحصیلی 97 به سه طریق می توانند اقدام نمایند.

1-انجام تعهد و انجام کار در ایران به میزان متناسب با زمان بهره مندی از آموزش رایگان

انجام کار در ایران به شرطی مورد تایید است که همزمان با دوره دانشجویی نباشد، مثلا اگر طی دوره کارشناسی ارشد خود مشغول به کار تمام وقت بوده اید، نمی‌توانید از آن برای لغو تعهد رایگان دوره کارشناسی خود استفاده نمایید.

– انجام سربازی جزو سابقه کار حساب می شود.

تذکر ۱ : هنگام محاسبه سنوات کاری برای ازاد کردن مدرک ، ارائه سابقه بیمه لازم نیست . کار انجام گرفته می تواند در موسسات دولتی و یا خصوصی انجام گرفته شده باشد . ( هر چند برخی از دانشگاه ها ممکن است یک یا چند مدرک زیر را علاوه بر گواهی اشتغال به کار تمام وقت + تاریخ شروع و پایان خدمت را درخواست کنند : کپی روزنامه رسمی شرکت ، کپی سابقه / دفترچه بیمه ، کپی فیش حقوقی ) .

2-پرداخت هزینه آموزش رایگان ( خرید مدرک )

3- دادن درخواست کاریابی ، در صورتی که پس از شش ماه از ارائه درخواست ، کار پیدا نشود ، این تعهد لغو می شود.

لینک مرتبط:

محاسبه هزینه آزاد سازی مدرک تحصیلی

شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور 97 – 98

قانون ادامه تحصیل اعضای هیات علمی درخارج از کشور 97

 

منبع:آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی 

 

 جهت مشاوره در زمینه آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی 97

 

 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.