یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

برنامه امتحانات نهایی خرداد 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

برنامه امتحانات نهایی خرداد 97

۶۹۶ بازديد

آیا از برنامه امتحانات نهایی خرداد 97 اطلاع دارید؟ آیا از زمان شروع امتحانات خرداد 97 اطلاع دارید؟ آیا از برنامه امتحان نهایی سال سوم متوسطه 97 مطلع هستید ؟
متقاضیانی که امسال امتحان نهایی دارند، با توجه به برگزاری برخی امتحانات بصورت سراسری برای دوره متوسطه سال سوم، اطلاع از برنامه امتحانات نهایی خرداد 97 بسیار ضروری می باشد. برنامه امتحانات نهایی خرداد 97  هر ساله توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

با توجه به میزان تاثیر مثبت نمرات نهایی در انتخاب رشته کنکور سراسری، متقاضیان کنکور تجربی و ریاضی و انسانیباید به این نکته توجه داشته باشند که نمرات امتحان نهایی در کنکور سراسری تاثیرگذار می باشد.  این برنامه‌های امتحانی شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری ، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی (روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) می باشد.

در صورت داشتن سوال در رابطه با برنامه امتحان نهایی سال سوم متوسطه 97 و زمان شروع امتحانات خرداد 97 داوطلبان می توانند از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

برنامه امتحان نهایی سال سوم متوسطه 97

برنامه امتحانات نهایی خرداد 97 : توسط آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی مربوطه قرار داده می شود.   واحدهای آموزشی تابعه نیز در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد می‌رساند.

 

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد 97
برنامه امتحانات نهایی خرداد 97 پایه نهم
برنامه امتحان نهایی پیش دانشگاهی 97
برنامه امتحانات نهایی پیش دانشگاهی خرداد 97
برنامه امتحانات خرداد 97
زمان شروع امتحانات خرداد 97
برنامه امتحان نهایی 97
زمان شروع امتحانات خرداد 97 متوسطه اول


بعد از مطالعه اطلاعیه برنامه امتحانات نهایی خرداد 97  در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با سامانه می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط : 

تاثیر معدل در کنکور سراسری 97

میزان تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور 97

میزان تاثیر سهمیه در کنکور سراسری 97 – 98

 

 منبع: برنامه امتحانات نهایی خرداد 97

جهت مشاوره در زمینه برنامه امتحانات نهایی خرداد 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.