دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نحوه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نحوه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98

۶۹۹ بازديد

آیا از نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد اطلاع دارید؟ ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی ؟قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به چه صورت است ؟ منظور از ذخیره عادی در دانشگاه آزاد چیست ؟ذخیره سهمیه در دانشگاه ازاد چیست ؟ ذخیره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به چه صورت است ؟

در صورتی که متقاضی انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستید، به این نکته توجه داشته باشید، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 – 98 برای داوطلبان کارنامه ای صادر می شود، در این کارنامه متقاضیان می توانند نتایج انتخاب خود، که شامل قبولی یا عدم قبولی ر رشته های انتخابی می باشد را دریافت نمایند.

بنابراین داوطلبانی که کارنامه خود را دریافت کرده اند، در پایین کارنامه برخی از داوطلبان گزینه ای با عنوان ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98 وجود دارد. در پایین لیست انتخاب رشته هر داوطلب گزینه ای با اسم گزینه انتخاب رشته می باشد، که اگر توسط داوطلب انتخاب شود و در صورتی که داوطلب در هیچکدام از رشته های که انتخابی خود قبول نشود، دانشگاه آزاد به انتخاب خود برای داوطلب یکی از کد رشته ها را انتخاب می کند، که همان رشته های ذخیره دانشگاه آزاد می باشد.

در صورت آگاهی از نحوه ثبت نام در ذخیره دانشگاه آزاد و آگاهی از شرایط ثبت نام و رتبه لازم برای قبولی در رشته های دانشگاه آزاد و رشته پیشنهادی دانشگاه آزاد در ذخیره دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

چگونه در ذخیره دانشگاه آزاد قبول شویم

ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی ؟ بعد از دریافت کارنامه کنکور 97 در صورتی که در کارنامه آنها کلمه ذخیره ثبت شده باشد، باید به دانشگاهی که کد رشته در آن اعلام شده مراجعه کنند و در صورت علاقه به رشته و دانشگاه و با در نظر گرفتن قوانین ثبت نام خود را انجام دهند، به طور معمول همه ی داوطلبان که از طریق ذخیره برای ثبت نام اقدام می کنند در ورودی مهر یا بهمن می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

البته داوطلبانی که قصد ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و آگاهی از مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 را دارند می توانند.



شرایط قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97
ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی
قبولی ذخیره دانشگاه آزاد
ذخیره دانشگاه ازاد
منظور از ذخیره عادی دانشگاه ازاد
ذخیره سهمیه در دانشگاه ازاد
ذخیره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
منظور از ذخیره عادی در دانشگاه آزاد چیست

 

نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98 

تراز قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد به چه صورت است.

 در کارنامه هر داوطلب میزان ترازی که کسب کرده نسبت به تراز آخرین نفری که در آن کد رشته قبول شده ذکر می شود. یعنی اگر داوطلب حد نصاب تراز و رتبه قبولی نسبت به رشته او طوری باشد، که با حدنصاب رشته دیگر در دانشگاه دیگری برابری داشته باشد.

اگر در رشته ای که انتخاب کرده قبول نشود، اما تراز و رتبه داوطلب به رشته ای دیگر برسد، دانشگاه آزاد در کارنامه داوطلب برای او گزینه ذخیره را ثبت می کند. بنابراین در صورتی که سوال یا ابهامی در زمینه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد و تراز قبولی ذخیره دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام در رشته محلی که به عنوان ذخیره شناخته شده اید، داشته باشید

منبع:نحوه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98

لینک مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 – 98

شرایط ثبت نام رشته های کاردانش دانشگاه آزاد 97 – 98

میزان شهریه دانشگاه آزاد 97 – 98 کاردانی، کارشناسی،کارشناسی ارشد

azmoon.org سایت ثب نام دانشگاه آزاد 97-98

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97 -98

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 | زمان و اصول صحیح انتخاب رشته

 

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.