سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی

۷۱۲ بازديد

آیا از آیین نامه تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی اطلاع دارید؟ آیا در صورت تحصیل در رشته دامپزشکی تا دو ترم می توان با تطبق واحد در رشته داروسازی تحصیل کرد ؟  آیا برای تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی باید دوباره در کنکور شرکت کرد؟ آیا برای تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی باید بعد از فارغ التحصیل شدن در مقطع کارشناسی اقدام به تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد کرد ؟ آای از شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی در دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری  مطلع هستید ؟

بسیاری از داوطلبان هستند که در رشته دامپزشکی قبول شده اند، ولی در حال حاضر قصد تحصیل در این رشته را ندارند، و یا جز داوطلبانی هستند که چند ترم در رشته دامپزشکی تحصیل کرده اند و اکنون قصد تغییر رشته دارند؟

در صورتی که به هر دلیلی  قصد تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی و یا دیگر رشته ها را دارید بعد از مطالعه اطلاعیه می توانید، از طریق ارتباط با مرکز از تمام شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی  را دریافت نمایید.

 شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی  در سال 97 – 98 

آنچه که داوطلبان برای تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی باید به آن توجه داشته باشند این است، در مقطع کارشناسی نمی توان به رشته های داروسازی و پزشکی تغییر رشته داد.

بنابراین تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی نیازمند رعایت و داشتن شرایط بسیاری است، تغییر رشته در کارشناسی نیازمند داشتن قوانین مربوط خواص به خود است، متقاضیان برای تغییر رشته باید با ارائه درخواست به اداره مرکزی، اقدامات لازم را انجام دهند. بعد از ارائه درخواست با رعایت قوانین و محدوده اختیارات دانشگاه نسبت به رشته های که قصد تغییر در آن را دارید، اقدامات لازم اتوسط دانشگاه انجام می شود. در ادامه شرایط تغییر رشته در دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را توضیح خواهیم داد.  در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ارتباط با مرکز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.





رشته های داروسازی برای تغییر رشته 97 – 98

در ادامه به معرفی شاخه های رشته داروسازی خواهیم پرداخت و داوطلبان در نقطع ارشد و دکتری می توانند با رعایت قانین تغییر رشته در این رشته های تحصیل نمایند. در صورت داشتن سوال و اطلاع از جزئی ترین قوانین تغییر رشته می توانید از طریق ارتباط با مرکز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

رشته کنترل دارو

دکتری عمومی داروسازی

رشته فارماسیوتیکس

دکتری عمومی داروسازی، کارشناسی ارشد داروسازی( به شرط دارا بودن کارشناسی داروسازی )

رشته سم شناسی

دکتری عمومی داروسازی، پزشکی، دامپزشکی، کارشناسی ارشد و فوق لیسانس در رشته های (داروسازی- سم شناسی-داروشناسی)

رشته داروسازی سنتی

دکتری عمومی داروسازی

رشته داروسازی هسته ای

دکتری عمومی داروسازی، فوق لیسانس(کارشناسی ارشد) در تمام گرایشهای شیمی، مهندسی شیمی ، بیوشیمی ، ایمونولوژی و فارمااولوژی و تواسیکولوژی

رشته بیوتکنولوژی دارویی

رشته اقتصاد و مدیریت دارو

دکتری عمومی داروسازی، دکتری عمومی پزشکی، کارشناسی ارشد اقتصاد، کارشناسی ارشد مدیریت در سلامت و بهداشت، کارشناسی ارشد داروسازی، کارشناسی ارشد نظارت بر امور دارو

رشته فارماکوگنوزی

دکتری عمومی داروسازی، پزشکی عمومی، کارشناسی ارشد( فوق لیسانس) در رشته فیتوشیمی

رشته شیمی دارویی

رشته داروسازی بالینی

دکتری عمومی داروسازی

رشته نانوفناوری دارویی

رشته زیست مواد دارویی

لینک مرتبط:

تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به پزشکی دانشگاه آزاد

شرایط تحصیل مجدد در رشته پزشکی دندانپزشکی با مدرک کارشناسی

شرایط تغییر رشته از پزشکی به دندانپزشکی

منبع: شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی

جهت مشاوره در زمینه شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به داروسازی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.