سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98

۶۸۹ بازديد

آیا از شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاع دارید؟ آیا از شرایط و ضوابط مشمولان مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاع دارید؟
در صورتی که جز مشمولانی هستید که در خارج از کشور سکونت دارید و یا قصد خروج از کشور را دارید، با رعایت قوانین می توانید به داخل کشور تردد نمایید.

بنابراین اگر جز مشمولانی هستید که در خارج از کشور اقامت دارند، با رعایت شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانند به داخل کشور تردد کنند. در این اطلاعیه به معرفی شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور خواهیم پرداخت. در صورت بروز مشکل از هر کجای کشور از طریق ارتباط با مرکز می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98 به دو صورت شامل تردد به داخل کشور و اقامت خارج از کشور انجام می شود. 

الف – تردد به داخل کشور

1-کلیه مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98  که حداقل سه سال درخارج از کشور اقامت داشته باشند می توانند، در هرسال حداکثر دوبار و مجموعا به مدت سه ماه به داخل کشور تردد نمایند.

2-شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98 : مشمولان مقیم خارج جهت دریافت مجوز تردد باید، به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان «اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور» گردد. همچنین لازم است در متن اجازه تردد،به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود. در صورت داشتن سوال می توانید از طریق ارتباط با مرکز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

3-مشمولانی که در اجرای مقررات مربوط ، جهت ادامه تحصیل از کشور خارج شده و دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور میباشند، در شمول این مصوبه نبوده و حسب مورد از تسهیلات تردد دانش آموزی یا دانشجویی استفاده خواهند کرد.

4-فرزندان مشمول ماموران ثابت دولت در خارج از کشورکه به جهت همراهی با والدین، دارای مجوز خروج از سازمان وظیفه عمومی می باشند نیز در شمول این مصوبه نبوده بلکه می توانند در طول مدت ماموریت والدین مطابق مجوز صادره ، اقدام به تردد نمایند.

5-مشمولین غایب بیش از 8 سال که در شمول مقررات پرداخت جریمه مشمولین غایب بودجه سال 1396 می باشند، ضمن بهره مندی از تسهیلات ورود و خروج ، حداکثر تا پایان سال 1396 فرصت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف خدمت وظیفه عمومی خود اقدام نمایند

6- مهلت اجرای این مصوبه تا پایان سال 1400 میباشد.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در هر مرحله از پذیرش و تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور و خرید سربازی مشمولین خارج از کشور می توانید از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 - 98
تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97
 شرایط تازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور تشریح شد
خرید سربازی مشمولین خارج از کشور
شرایط معافیت از سربازی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
تردد دانشجویان خارج از کشور
تردد مشمولان خارج از کشور 97
مهر خروج مشمولین 1397
وضعیت مشمولین خارج از کشور
خرید سربازی برای ایرانیان مقیم خارج
 
 

 شرایط کلی مشمولان برای خروج از کشور

  •  مشمول فاقد غیبت باشد.
  • دارای معافیت تحصیلی بوده و وضعیت تحصیلی مشخصی داشته باشد.
  • در سنوات اولیه تحصیلی و یا سنوات ارفاقی ( دارای مجوز سنوات ارفاقی باشند)
  • مشمولانی که تحصیل آنان به اتمام رسیده است ( فارغ التحصیل ، انصراف ، اخراج و ترک تحصیل منجر به اخراج ) باشند.
  • برای مراجعت به موقع به کشور وثیقه مورد نیاز را بسپارند.
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و درخواست مجوز خروج موقت از کشور برای دانشجویان .

برای اطلاع از شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98 و اطلاع از خرید سربازی مشمولین خارج از کشور از طریق ارتباط با مرکز می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

منبع:شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98
 

لینک مرتبط :

قانون ادامه تحصیل اعضای هیات علمی درخارج از کشور 97

 ثبت نام آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان 97 – 98

شرایط بورسیه دکتری خارج از کشور 97 – 98

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.