سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97

۶۷۷ بازديد

آیا از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اطلاع دارید؟ آیا از لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی و شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97 و شهریه رشته ها در دانشگاه غیر انتفاعی مطلع هستید ؟

مطمنن همه ی داوطلبان هنگام پر کردن فرم ثبت نام کنکور سراسری 97 گزینه دانشگاه غیر انتفاعی را مشاهده کرده اید، دانشگاه غیر انتفاعی یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاه ها در بین داوطلبان کنکور سراسری می باشد، اما آنچه که اکثر داوطلبان و کنکور ی ها ممکن است اطلاع نداشته باشند نحوه پذیرش و ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی می باشد. دانشگاه غیرانتفاعی هرسال به دو روش با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو میکند.

1- بصورت با آزمون از طریق ثبت نام در کنکور سراسری

2- بصورت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی

با توجه به اینکه دانشگاه غیر انتفاعی تحت نظارت وزارت علوم بوده و به دلیل داشتن کیفیت بالای اموزش و تنوع رشته داطلبان زیادی علاقمند به تحصیل در رشته های این دانشگاه می باشند.

بنابراین داوطلبانی که علاقمند به تحصیل و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در سال 97 هستند توجه داشته باشند دانشگاه غیر انتفاعی تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. با توجه به سوالات شما در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 و زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 97 در این مقاله به توضیح کامل در رابطه با دانشگاه غیر انتفاعی پرداخته شده است.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 برای آن دسته از افرادی که قصد تحصیل بصورت با آزمون در این دانشگاه را دارند همزمان با ثبت نام در کنکور سراسری انجام می شود.

به طور کلی  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97 برای متقاضیانی که در کنکور 97 ثبت نام نکردند هم فراهم می باشد، بنابراین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97  دوبار در سال در مهر و بهمن انجام میشود یعنی  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی برای ورودی مهر ماه ، هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری در مرداد ماه و برای ورودی بهمن در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی در آبان ماه انجام می شود.

 

بنابراین با مطالعه مقاله ثبت نام کنکور سراسری 97  و اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 می توانید در رشته های بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی نیز شرکت نمایید.

 

 

دانشگاه غیر انتفاعی
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی
,ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97
زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97
شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی 97
 
 

اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی 

با توجه به اینکه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اخذ مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با هدف فعال شدن بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی تحت نظارت این سازمان هستند می توان گفت از کیفیت نسبتا بالای برخوردار می باشند.

دانشگاه غیرانتفاعی نیز مورد تائید وزارت علوم بوده و تمامی ضوابط و مدارک دانشجویان مشغول به تحصیل مانند دیگر دانشگاه های دولتی است و بر همان اعتبار و ارزش سنجیده می شود برای دانشگاه غیرانتفاعی  5 سطح آموزشی تعریف شده است که سطح یک از کیفیت آموزشی بالاتری نسبت به سایر سطوح برخوردار است.

همچنین مدرک دریافت شده توسط فارغ التحصیلان دانشگاه غیر انتفاعی که بصورت بدون کنکور اقدام به ثبت نام در این دانشگاه کرده اند مورد تایید وزارت علوم تحقیقات ایران بوده  و در مدرک دانشجویان عنوان  بدون ذکر نمی شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در ارتباط باشید.

لینک مرتبط :

رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه غیر انتفاعی در سال 97-98

معرفی واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی

لیست رشته های دانشگاه مجازی 97 – 98

پردرآمدترین رشته های دانشگاهی در ایران 97

 

 

منبع:زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.