یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران

۷۷۲ بازديد

در صورتی که جز فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هیتید و قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، آیا از مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه تهران اطلاع دارید؟ آیا از سامانه دریافت ریز نمرات دانشگاه تهران اطلاع دارید ؟ آیا از هزینه آزاد کردن دانشنامه دانشگاه تهران مطالع هستید؟ آیا از نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران مطلع هستید ؟  در ادامه به معرفی مدارک دریافت دانشنامه دانشگاه تهران خواهیم پرداخت. در صورت داشتن هرگونه سوال برای دریافت دانشنامه دانشگاه تهران از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای دریافت دانشنامه، متقاضیان باید مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه تهران ، را داشته باشند.  بطور کلی دانشنامه، شامل ریز نمرات می باشد و برای آزاد سازی باید مراحل خاصی با توجه به نوع مدرک را طی نماید.  آزاد کردن مدارک دانشگاه تهران  و دیگر دانشگاه های دولتی و دانشگاه های وزارت بهداشت با هم متفاوت است.

در صورتیکه قصد دریافت ریز نمرات از دانشگاه تهران  و یا دریافت دانشنامه دانشگاه تهران را دارید بعد از مطالعه اطلاعیه می توانید در صورت داشتن سوال از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

مدارک لازم جهت گرفتن دانشنامه دانشگاه تهران 97

نحوه دریافت گواهی فارغ التحصیل دانشگاه تهران

نحوه صدور دانشنامه دانشگاه تهران

هزینه دریافت دانشنانه دانشگاه تهران

 

نحوه صدور دانشنامه دانشگاه تهران

در صورتی که یکی از شرایط را برای دریافت دانشنامه دانشگاه تهران و یا آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران در سال ۹۷ ذاشته باشید، طبق روند زیر دانشنامه دانشگاه تهران به دست شما متقاضیان خواهد رسید.

۱- دانشنامه و ریز نمرات رسمی فارسی همزمان باهم و با یک درخواست صادر می‌گردد.

۲- از آنجا که تحویل مدرک از طریق پست انجام می‌گردد لذا درج صحیح و کامل نشانی و شماره تماس الزامی می‌باشد.

۳- حداقل مهلت دریافت دانشنامه یک ماه می‌باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در ابطه با مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه تهران ۹۷ و اطلاع از هزینه آزاد کردن دانشنامه دانشگاه تهران و اطلاع از نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران برای بازنشسته گان، مشمولان خدمت سربازی و اعضای هیات علمی بعد از مطالعه اطلاعیه می توانید از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط:

رشته های مجازی دانشگاه تهران

شرایط ثبت نام رشته های مجازی دانشگاه تهران 

آزاد کردن مدرک دانشگاهی با وثیقه ۹۷

مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی

زمان ثبت نام رشته های دانشگاه مجازی ۹۷ – ۹۸

منبع:نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاه تهران

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.