جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

شرایط دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی ۹۷ – ۹۸

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی ۹۷ – ۹۸

۷۲۴ بازديد

آیا از مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی اطلاع دارید؟ آیا از سامانه دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی اطلاع دارید ؟ آیا قصد خروج از کشور را دارید و بدنبال دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی و یا دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه های دولتی هستید؟

بنابراین جهت ادامه تحصیل در مقاطع عالی اعم از Master و Phd نیاز به ارائه دانشنامه رسمی فارغ التحصیلی می باشد، که بسته به شرایط دانشگاه زمان دریافت آن پس از فارغ التحصیلی متفاوت می باش،د اما در صورت اشتغال به تحصیل برای Apply به علت در دست نداشتن دانشنامه ، می توان با آخرین ریزنمرات تحصیلی رسمی قابل ترجمه برای ارسال مدارک به دانشگاه مقصد اقدام کرد و هنگام ثبت نام مدرک دانشنامه را ارائه نمود.

برای دریافت دانشنامه، متقاضیان باید مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی، را داشته باشند.  بطور کلی دانشنامه، شامل ریز نمرات می باشد و برای آزاد سازی باید مراحل خاصی با توجه به نوع مدرک را طی نماید.  آزاد سازی مدارک دانشگاه های دولتی با آزاد و یا علوم پزشکی با هم متفاوت است.

 

دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی

دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی 98

دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی

روند دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی

سامانه دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی

شرایط دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی

مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی

 

روند دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی 

دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی : دریافت ریز نمرات تایید شده در صورت انجام ندادن یا لغو نکردن تعهد آموزش رایگان ممکن نیست و این ارتباطی به وضعیت نظام وظیفه ( با فرض نداشتن غیبت ) ندارد . تحویل ریزنمرات تاییدشده به دانشجویان و دانش آموختگان ( پسر غیرغایب ) ، پس از پرداخت شهریه تحصیلی مربوط به آموزش رایگان بلامانع است.

  • مشمولان خدمت سربازی و یا به اصطلاح فارغ التحصیل شده گان که تسویه حساب خود را انجام داده اند هم می توانند ریزنمرات تایید شده بگیرند.
  • افرادی که دفترچه خدمت خود را پست کرده اند و کارت سبز دارند می توانند ریزنمرات خود را تحویل بگیرند با این تفاوت که در ریزنمراتشان کلمه فارغ التحصیلی نیز قید می شود. پس از دریافت ریز نمرات باید به سایت سامانه خدمات آموزشی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم مراجعه و اقدام به واریز ۷۰۰۰۰ تومان به حساب آن سازمان مدارک خود را در زمان مقرر به نزدیکترین دفتر پستی برای تایید تحویل دهید.
  • پس از معرفی،دانشگاه موظف است ریزنمرات تایید شده (بدون قید کلمه فارغ التحصیلی در ریزنمرات) به شما بدهد (البته باید تعهد خدمت خود را بخرید).با داشتن همان نامه ابطال معافیت تحصیلی (که نشان می دهد شما در فرجه یکساله تا ارسال دفترچه وظیفه هستید و غیبت ندارید) می توانید ریزنمرات خود را در وزارت علوم تایید کنید. توجه کنید که دانشگاه ها نامه ابطال معافیت تحصیلی را فقط یکبار صادر می کنند،پس در نگهداری اصل نامه کوشا باشید.

تذذکر مهم : در صورتی که قصد ادامه تحصیل به کانادا را دارید، باید دانشنامه یا ریز نمرات خود را بعد از ترجمه در داخل پاکت دانشگاه دریافت ننمایند، حتی مدارک شما را بررسی نیز نمی‌کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با سامانه دریافت ریز نمرات از دانشگاه های دولتی و مدارک لازم برای دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی  می توانید از طریق ارتبا طاب مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

آزاد سازی مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی ۹۷

محاسبه هزینه آزاد سازی مدرک تحصیلی

آزاد کردن مدرک دانشگاهی با وثیقه ۹۷

منبع:شرایط دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی ۹۷ – ۹۸

جهت مشاوره در زمینه شرایط دریافت دانشنامه دانشگاه دولتی ۹۷ – ۹۸

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.