جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تخمین رتبه | نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۹۷

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

تخمین رتبه | نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۹۷

۸۹۷ بازديد

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ؟ تخمین رشته قبولی با رتبه یعنی چه ؟ همانطو که در ابتدا توضیح دادیم بعد از برگزاری کنکور ۹۷ داوطلبان بلافاصله به سراغ سوالات رفته می خواهند بدانند بر اساس پاسخی که  به سوالات داده اند چه رتبه و ترازی را کسب خواهند کرد. و شانس قبولی خود را با تخمین رشته قبولی با رتبه دریافت نمایند.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری :  تخمین رتبه سنجش برچه اساس است؟ نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش را از کجا باید دریافت کرد ؟ منظور از تخمین رتبه سنجش چیست ؟ بعد از برگزرای کنکور ۹۷ و دریافت کلید سوالات اغلب متقاضیان بی صبرانه بدنبال اطلاع از پاسخ درست ، غلط و رتبه و ترازی که با توجه به پاسخ خود دریافت کرده اند، هستند. بنابراین منظور از تخمین رتبه سنجش ، استفاده از نرم افزاری است که مرکز با عنوان  نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۷ سازمان سنجش در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۷ سازمان سنجش

نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش که این مرکز در اختیار شما می گذارد،  این امکان را به داوطلبان می دهد که پیش از اعلام نتایج کنکور سراسری و بعد از برگزاری کنکور با دادن درصدهای تقریبی و حدودی در هر درس و گروه آزمایشی رتبه ای تخمینی به شما می دهد و احتمال قبولی در رشته هایی متناسب با رتبه دریافتی داوطلب را حدس می زند، به این ترتیب داوطلبان می توانند حدودا تخمین بزنند که چه رشته هایی می توانند قبول شوند و چه مکان هایی شانس قبولی بیشتری دارند بنابراین اولویت  کد رشته های خود را بر این اساس تنظیم نمایند و انتخاب رشته ای موثرتر و کارآمد تر داشته باشند.

 نرم افزار تخمین رتبه سنجش ۹۷ : بنابراین در صورت دریافت نتایج کنکور از هر کجای کشور که هستید بدون مراجعه حضوری می توانید از طریق ارتباط با مرکز با اعلام تعداد سوالات درست در هر درس از حدود رتبه و تراز ی که می آورید و رشته ها و دانشگاهه هایی که با این رتبه می توانید قبول شوید مطلع خواهید شد.

 

تخمین رتبه کنکور

تخمین رتبه کنکور 97

نرم افزار تخمین رتبه

نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش

نرم افزار تخمین رتبه

نرم افزار تخمین رتبهکنکور

سازمان سنجش نرم افزار

تخمین رتبه کنکور سراسری

 

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری : موردی که لازم است داوطلبان انتخاب رشته کنکور سراسری به آن توجه ویژه ای داشته باشند کارنامه کنکور سراسری می باشد، این کارنامه حاوی اطلاعاتی می باشد که این اطلاعات نقش کلیدی در انتخاب رشته دارد.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری : این اطلاعات شامل اطلاعات فردی داوطلب، اطلاعات مربوط به مدرک دیپلم و اطلاعات دانش آموزی، جدول علاقه مندی های داوطلب،وضعیت مجاز بودن داوطلب به انتخاب رشته ،گروه آزمایشی و در نهایت جدول مربوط به رتبه ها در صدهای هر درس می باشد در انتهای کارنامه های کنکور سراسری بخشی تحت عنوان کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. در صورت داشتن هرگونه می توانید از طریق ارتباط با سامانه پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک آبی کلیک نمایید.

دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ – ۹۸

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷

میزان تاثیر سهمیه در کنکور سراسری ۹۷ – ۹۸

نحوه دریافت کد رهگیری کنکور ۹۷ – ۹۸

نحوه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۹۷ – ۹۸

 

 

منبع:تخمین رتبه | نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۹۷

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه | نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۹۷

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.