شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97

۷۵۲ بازديد

 اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97 : داوطلبانی که موفق به قبولی در مصاحبه دانشگاه سراسری  شده اند برای اطلاع از روند نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 97 ، اطلاعیه را مطالعه نمایند.

شرایط دعوت به مصاحبه دکتری سراسری برای متقاضیان بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 97 و بعد از شرکت در انتخاب رشته دکتری می باشد. در صورت کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه های سراسری به صورت جداگانه برای رشته ی خود دعوت به مصاحبه می شوند. حتی اگر همه دانشگاه های انتخابی داوطلب، در یک منطقه آمایشی واقع شده باشند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه سوالات مصاحبه دکتری و اطلاع از نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97  از طریق ارتباط با مرکزمی توانید پاسخ سوالات خودر ا دریافت نمایید.

مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری تفاوت بزرگی با مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دارد و آن در تاثیری امتیاز مصاحبه دانشگاه سراسری در پذیرش نهایی داوطلب می باشد و این میزان 50% در نظر گرفته شده است.

دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97 – 98

همانطور که توضیح دادیم نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری  با مصاحبه دانشگاه آزاد متفاوت بوده و در مصاحبه دکتری سراسری 97 بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری و انجام  انتخاب رشته توسط داوطلب بعد از اعلام نتایج جداگانه مشخص می شود که داوطلب به مصاحبه دعوت شده است یا خیر.

بنابراین در مصاحبه دکتری سراسری 97، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 97 ، در صورت مشاهده اسم داوطلب در مصاحبه دکتری به معنی پذیرش نهایی نمیباشد بلکه 50درصد این موفقیت بستگی به نتیجه مصاحبه دکتری سراسری 97 دارد. کسب نمره خوب در مصاحبه آزمون دکتری حاصل دقت و برنامه ریزی می باشد. آنچه که برای داوطلبن در این مصاحبه اهمیت دارد آمادگی کامل برای قبولی در این مصاحبه می باشد که در ادامه به توضیح کلی آمادگی روز مصاحبه خواهیم پراخت.

 

در مصاحبه دکتری چه می پرسند

دعوت به مصاحبه دکتری 97

دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 97

نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری سراسری 97

دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97 : افرادی که در تب و تاب مصاحبه هستند نباید از فراهم کردن مدارک مورد نیاز مصاحبه غافل شوند. دانشگاه برای جلسه مصاحبه مدارکی را از دعوت شدگان به مصاحبه میخواهد که همراه داشتن بعضی از آن ها الزامی است.

1- به همراه داشتن مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی، مدارک زبان، مدارک علمی پژوهشی

2- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه

3-مدارک تحصیلی شامل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی معدل و ریز نمره دروس کارشناسی ارشد، مدرک کارشناسی و ریز نمره دروس کارشناسی، پایان نامه ارشد و صفحه نمره پایان نامه ارشد می باشد.

4-مدارک علمی پژوهشی شامل اصل مقالات پذیرفته شده در تمامی مجلات، کنفرانس ها ، علمی پژوهشی ، isi و علمی ترویجی است.
مدرک زبان شامل مدرک آزمون تافل ، آزمون آیلتس ، آزمون تولیمو یا آزمون MSRT می باشد که البته داشتن آنها الزامی نیست ولی در صورت داشتن مدارک بهتر است به هیئت مصاحبه کننده ارائه شود و نمره مثبت منظور می شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه مصاحبه دکتری سراسری و نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97 از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

 راهنمای انتخاب رشته دکتری سراسری 97

شرایط پذیرش استعداد درخشان دکتری وزارت بهداشت در سال 97

اعلام نتایج آزمون دکتری 97

شرایط بورسیه دکتری خارج از کشور 97 – 98

 

منبع:نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97

جهت مشاوره در زمینه نتایج دعوت به مصاحبه دکتری سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.