پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای

۱,۸۳۲ بازديد

آیا از شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای اطلاع دارید ؟ آیا از شرط معدل فنی حرفه ای 97 اطلاع دارید؟  آیا از شرایط ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای مطلع هستید ؟ شاخه فنی و حرفه ای با شاخه کاردانش شباهت زیادی دارد اما تفاوت هایی نیز دارد. در صورتی که قصد تحصیل در رشته های هنرستان و فنی حرفه ای را دارید، برای اطلاع از شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای و شرط معدل برای ورود به هنرستان بعد از مطالعه اطلاعیه می توانید از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت و ثبت نام خود را انجام دهید.

با توجه به بازار کار خوب رشته های فنی حرفه ای اغلب دانش آموزان بدنبال اطلاع زا معدل رشته ی فنی حرفه ای و شرایط ثبت نام در این رشته ها می باشند. دانش آموزان بعد از گذراندن، واحدهای مختلف عملی و تئوریمی توانند دیپلم فنی خود را دریافت نمایند.

شرط معدل فنی حرفه ای 97

با توجه به پذیرش در رشته های فنی حرفه ای و هنرستان و یا کارو دانش اغلب متقاضیان بدنبال اطلاع از معدل لازم باری ورود به رشته ی فنی حرفه ای و اطلاع از مزیت ها و تفاوت های رشته های فنی حرفه ای و کارو دانش هستند.

بنابراین آنچه که متقاضیان باید در رابطه با رشته های فنی حرفه ای بدانند این است که ، شرایط ورود به شاخه فنی و حرفه ای سختر و دروس شاخه فنی و حرفه ای مشکل تر است و دارای دروس عملی کمتر نسبت به کاردانش است. اما شرایط استخدام برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای راحتر است.

دانش آموزانی که تمایل به گذراندن و بدست آوردن مهارت های فنی هنری هستند میتوانند به هنرستان بروند. همانطور که میدانید پس از پایان هنرستان و بدون نیاز به پیش دانشگاهی میتوانید کنکور کاردانی پیوسته (فوق دیپلم) شرکت کنید.

 

معدل لازم برای رشته ی فنی حرفه ای

شرط معدل برای ورود به هنرستان

معدل لازم برای رشته کامپیوتر

رشته فنی حرفه ای

حداقل معدل برای رشته کامپیوتر

شرایط ورود به رشته معماری هنرستان

رشته های تحصیلی هنرستان

ایا هنرستان خوب است


ادامه تحصیل رشته های فنی و حرفه ای

معدل لازم برای رشته ی فنی حرفه ای 97 : دانش آموزانی که دیپلم فنی و حرفه ای دارند، انتخاب های زیادی برای ادامه تحصیل دارند. آنها می توانند در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و در دانشگاه فنی و حرفه ای، علمی – کاربردی، آزاد، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و حتی با گذراندن کنکور سراسری ادامه تحصیل دهند.

توجه داشته باشید دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش برای شرکت در کنکور سراسری باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی داشته باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با شرط معدل فنی حرفه ای 97 و  معدل لازم برای رشته ی فنی حرفه ای 97 و شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط:

انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98 

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98 

معرفی واحد های دانشگاه فنی حرفه ای

 منبع:شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه شرط معدل برای ورود به فنی حرفه ای

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.