چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب 97

۳,۰۲۳ بازديد

 آیا از شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب اطلاع دارید ؟ آیا از درخواست توجیه غیبت مشمولان مطلع هستید ؟ نحوه ثبت درخواست توجیه غیبت مشمولان به چه صورت است ؟ آیا از نحوه محاسبه غیبت مشمولان اطلاع دارید ؟

باتوجه به شرایط و قوانین موجود چنان چه اگر فردی دارای غیبت باشد ، دیگر نمی تواند ازتسهیلات مربوط به معافیت های کفالت و یا معافیت ماده 6 بهزیستی استفاده نماید، حتی اگر غیبت کوتاه باشد یا حتی بخشیده شده باشد؛ در اینگونه مواقع ، نظام وظیفه مواردی بیان میدارد در این اطلاعیه به بررسی شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب خواهیم پرداخت، در صورتی که شخص یکی از موارد زیر را شامل شود میتواند غیبت ها را توجیه کرده ( توجیه غیبت خدمت سربازی انجام شود ) و نیز از معافیت بهره مند شود.

در صورتی جز مشمولان غایب هستید و قصد توجیه غیبت خود را دارید بعد از مطالعه اطلاعیه در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با مرکز می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

موارد توجیه غیبت مشمولان در سال  97

  • بیماری یا صدماتی که مانع اعزام مشمولان بوده و موجب تأخیر در معرفی یا اعزام حداکثر به مدت 2 ماه از زمان شروع بیماری شده باشد به شرط تایید مراجع ذیصلاح
  • بیماری یا مجروحیت و صدمات جسمانی وارده به مشمول که منجر به بستری شدن در بیمارستان که موجب تأخیر در معرفی یا اعزام حداکثر به مدت 6 ماه از شروع بیماری شده باشدکه لازم است توام با ارائه مستندات از سوی پزشک معتمد سازمان باشد.
  • فوت یکی از اعضای درجه یک خانواده که موجب تأخیر در معرفی یا اعزام حداکثر به مدت 3 ماه از زمان فوت شده باشد. در مورد فوت پدر یا مادر همسر مشمول، مدت تأخیر حداکثر یک ماه می باشد.
  • حوادث و بلایای طبیعی که منجر به وارد آمدن آسیب جدی جسمی، روحی یا مالی به مشمول یا اعضای درجه یک خانواده وی گردد که لازم است مدارک آن به تایید مراجع مربوطه برسدو لازم است موارد زیر به دقت مورد توجه باشد:
    الف) نسبت به همسر و یا فرزند مشمول به تناسب شدت حادثه و ضرورت نیاز به سرپرستی, حداکثر تا 6 ماه
    ب)نسبت به پدر, مادر, برادر یا خواهر مشمول, حداکثر تا 3 ماه.
    ج)نسبت به پدر یا مادر همسر مشمول حداکثر تا 2 ماه
  • اشکالات اداری ایجاد شده در فرایند معرفی یا اعزام به خدمت که خارج از اراده مشمولین بوده و به فراغت از تحصیل، عدم دریافت برگ اعزام حداکثر تا 6 ماه همراه با ارائه مدارک و مستندات
  • حبس بودن مشمول به شری که شروع حبس قبل از غیبت باشد.
  • در مواردی مثل بیماری از کار افتادگی،حبس، غایب، مفقودالاثربودن و اعتیاد شدید پدر که لازم است مشمول معاش خانواده را به عهده گیرد تا 3 ماه ارائه مستندات غیبت موجه است.
  • بیماری فرزند و همسر با ارائه مستندات تا 3 ماه غیبت موجه است.
  • عقد و ازدواج و اختلاف با همسر که زمان آن مربوط به قبل از شروع غیبت باشد و باعث تاخیر در معرفی مشمول گردد تا 3 غیبت موجه می باشد.

 

 

 

شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب

ثبت درخواست توجیه غیبت مشمولان

موارد توجیه غیبت مشمولان

توجیه غیبت نظام وظیفه

نحوه محاسبه غیبت مشمولان

غیبت در تاریخ اعزام

درخواست توجیه غیبت مشمولان

ثبت درخواست توجیه غیبت مشمولان

فرم توجیه غیبت سربازی

توجیه غیبت معافیت تحصیلی

 

نحوه درخواست توجیه غیبت مشمولان غایب

مشمولان غایب می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات مربوط به توجیه غیبت، از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰ ) درخواست خود را ثبت کنند پس از بررسی مستندات در کمیسیون وظیفه عمومی استان ها، نتیجه درخواست از طریق پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک آبی کلیک نمایید.

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور 97 – 98

ترتیب درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی 97 – 98

وضعیت نظام وظیفه پشت کنکوری ها 97 – 98

نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

قیمت خرید سربازی برای غایبان 97 

نحوه دریافت کد وضعیت نظام وظیفه 97 

مدت خدمت سربازی در سال 97

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه پدر 97 – 98

 

منبع:شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.