جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97

۷۸۶ بازديد

مطمنن همه ی داوطلبان هنگام پر کردن فرم ثبت نام کنکور سراسری 97 گزینه دانشگاه غیر انتفاعی را مشاهده کرده اید، دانشگاه غیر انتفاعی یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاه ها در بین داوطلبان کنکور سراسری می باشد، اما آنچه که اکثر داوطلبان و کنکور ی ها ممکن است اطلاع نداشته باشند نحوه پذیرش و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97 بصورت بدون کنکور و با کنکور می باشد. دانشگاه غیرانتفاعی هرسال به دو روش با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو میکند.

آیا از شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور با کنکور اطلاع دارید؟ آیا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97  و شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97 و شهریه رشته ها در دانشگاه غیر انتفاعی مطلع هستید ؟

بنابراین داوطلبانی که علاقمند به تحصیل و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در سال 97 هستند توجه داشته باشند دانشگاه غیر انتفاعی تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. با توجه به سوالات شما در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 و زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 97 در این مقاله به توضیح کامل در رابطه با دانشگاه غیر انتفاعی پرداخته شده است.

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97 

همانطور که در بالا توضیح دادیم دانشگاه غیر انتفاعی به دو روش اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

 

 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی
ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97
زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی
شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی



نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97 آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند اما به هردلیلی در جلسه امتحان حضور نداشتند و یا قصد انتخاب رشته های دانشگاه غیر انتفاعی را دارند باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش بدون نیاز به تهیه کارت اعتباری نسبت به انتخاب رشته از بین کدرشته محل های بر اساس سوابق اقدام نمایند.

متقاضیان با مراجعه به سایت سنجش و تهیه کارت اعتباری با استفاده از کارت عضور شتاب می توانند نسبت به انتخاب و اطلاع از  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97  اقدام نمایند. داوطلبان می توانند تا 150 کد/ رشته محل را بین لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی 97 انتخاب نمایند. همچنین داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی بهمن ماه را دارند می توانند در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی در آبان ماه شرکت کرده و با انتخاب یک کدرشته از لیست رشته های ارائه شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در ارتباط باشید.

بنابراین زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97 برای آن دسته از داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا در جلسه آزمون سراسری 97 غایب بوده اند، می توانند نسبت به انتخاب رشته‌ محل هایی که پذیرش آن ها به صورت تاثیر سوابق تحصیلی می باشنداقدام نمایند و در صورت انتخاب کدرشته محل‌ هایی که نمره آزمون ( کنکور ) در آن ها تأثیر دارد، اجازه تایید و ادامه مراحل انتخاب رشته به آنها داده نخواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97  و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 از طریق ارتباط با مرکز  پاسخ سوالات خود را دریافت و ثبت نام خود را انجام دهید.

لینک مرتبط :

رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه غیر انتفاعی در سال 97-98

معرفی واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی

لیست رشته های دانشگاه مجازی 97 – 98

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

 

 

منبع:شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97

 

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.