جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

روش های تست زنی مهندسی معکوس چیست

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

روش های تست زنی مهندسی معکوس چیست

۶۸۱ بازديد

آیا از روش های تست زنی مهندسی معکوس اطلاع دارید؟ آیا تا به حال بدنبال روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان بوده اید ؟ آیا از عواقب تست زنی به روش مهندسی معکوس مطلع هستید؟ آیا استفاده از روش تست زنی مهندسی معکوس کار درستی است؟ بسیاری از متقاضیان کنکور به دنبال راهی هستند، تا در کنکور موفق تر باشند و نتیجه ی بهتری را کسب کنند و برخی از این کنکوری ها بدنبال روش های تست زنی مهندسی معکوس هستند

اولین موردی که متقاضیان باید به آن توجه نمایند این است که روش مهندسی معکوس به تنهایی برای موفقیت شما در کنکور کافی نمی باشد، و از این روش باید در کنار مطالعات درسی خود استفاده نمایید.  اما باز هم در این اطلاعیه با ما همراه باشید تا به طور کلی در رابهط با تست زنی مهندسی معکوس اطاعات درستی را کسب کنید.

با توجه به سوالات بسیار شما در رابطه با اینکه روش تست زنی مهندسی معکوس چیست و آیا در این باره کتابی منتشر شده است یا نه ؟ در این اطلاعیه به معرفی روش تست زنی مهندسی معکوس پرداخته ایم. روش تست زنی مهندسی معکوس روشی است که در آن از خصوصیات ذهنی طراح سؤال برای رسیدن به پاسخ درست کمک گرفته می‌شود.
لازم به توضیح است که این روش تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند جایگزین آموزش صحیح شود و تنها به عنوان یک روش کمکی آموزشی مختصر معرفی می شود.

روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان 

روش تست زنی مهندسی معکوس چیست و روند تست زنی با این روش به چه صورت است؟

در روش تست زنی مهندسی معکوس، هماهنگی جواب با سوال با خود سوال از لحاظ دستوری
تست های جستجو کردنی
عدم نیاز به دانستن همه مطالب یک تست در تست زنی مهندسی معکوس
عدم نیاز به حل طولانی
قیدهای تاکید و نفی بیانگر جواب غلط اند
تست جواب های محاسباتی
تغییر فضای فکری هنگام قفل کردن روی چند تست پیاپی
اولویت بندی دروس اختصاصی
درس های با انحراف معیار منفی بالا

با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر کردیم، باید به این نتیجه رسیده باشید که استفاده از روش تست زنی معکوس برای کنکوری ها کاره چندتان درستی نمی باشد.  در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با تست زنی به روش معکوس می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تست زنی به روش مهندسی معکوس چه عواقبی دارد؟

اگر بدون دانش و معلومات در رابطه با نحوه استفاده از روش تست زنی مهندسی معکوس به جلسه آزمون بروید به شدت به اعتماد به نفس و پشتکار خود آسیب می رسانید.
حتی داوطلبانی که بهره هوشی بالایی دارند به دلیل اینکه تکیه آنها بر پایه شانس و اقبال است، موفقیت زیادی را کسب نمی کنند، در صورتی که پاسخ به تست ها درست باشد، داوطلب به این نتیجه می رسد که فرد خوش اقبال و خوش شانسی است و بنابراین برای دفعات بعد تلاش نخواهد کرد.

در صورتی که پاسخ به تست های کنکور اشتباه باشد و داوطلب نتیجه دلخواه خود را کسب نکند، به شدت اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. به طوری که خود را انسان بد اقبالی تصور می کند که هیچ شانسی برای موفقیت در کنکور ندارد.
در این مورد هم تلاشی برای تست زدن نخواهد کرد



دانلود کتاب تست زنی به روش مهندسی معکوس
دانلود کتاب مهندسی معکوس
روش تست زنی کنکور
روش مهندسی معکوس چیست
آموزش مهندسی معکوس
 

مهندسی معکوس در تست زنی 

در مهندسی معکوس در تست زنیف ارتباط سوال با سرفصل دروس، روش استنتاج فازی، روش های جایگزینی و شباهت سنجی وجود دارد و درست یا نادرستی در این روش قطعی نمی باشد و ممکن است در برخی سوالات درست و در برخی تست ها نادرست باشد.

روش های کلی درتست زنی معکوس:
1. ابتدا باید سوالات به دقت بررسی و خوانده شوند و سپس نوع سطح سوالات و حل آنها به ترتیب نوع سطح مشخص شود.
2. ارتباط بین گزینه ها و حل به ترتیب اولویت بندی باید تعیین شود.
3. نوع چیدمان بین گزینه ها و حل آنها به ترتیب اولویت بندی صورت می گیرد.
4. در گزینه های تردیدی، باید تعداد چهار گزینه به سه گزینه تقلیل یابد.
5. سه گزینه تردیدی را به دو گزینه کاندید کاهش دهید.
6. زمان برخورد با دو گزینه سخت، می توان به صورت مسئله بازگشته و با اتکا به دانش و معلومات، گزینه صحیح را انتخاب کرد.
7. یک نکته بسیار مهم برای پیدا کردن جواب صحیح، یافتن پاسخ های غلط است.
8. در 90% تست ها، پاسخ صحیح در همان گزینه قبلی و بعدی نیست. بنابراین زمان برخورد با سوال سخت، سوال بعدی را نیز پاسخ دهید و سپس گزینه‌ی پاسخ سوال قبلی و بعدی را حذف کنید.
9. در میان هر 10 تست کنکور گزینه صحیح در میان 2 گزینه الف، 2 گزینه ب،2 گزینه ج و2 گزینه د قرار دارند.

در صورا داشتن هرگونه سوال در رابطه با اینکه روش مهندسی معکوس چیست ؟ و روش تست زنی مهندسی معکوس از طریق ارتباط با مرکز می تونید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

روزهای آخر کنکور چه کنیم ؟

ساعت مطالعه هر درس برای کنکور

زمان ثبت نام ترمیم معدل برای کنکور 97

فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری 97

معرفی رشته های پر طرفدار کنکور تجربی 97 – 98

معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه ها در سال 97 – 98



منبع:
روش های تست زنی مهندسی معکوس چیست

جهت مشاوره در زمینه روش های تست زنی مهندسی معکوس چیست

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.