شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

سامانه هم آوا مشاهده نمرات

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

سامانه هم آوا مشاهده نمرات

۱,۸۱۰ بازديد

اگر جز آن دسته از متقاضیانی هستید که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اید، توجه داشته باشید که سامانه هم آوا مشاهده نمرات با مراجعه به سامانه هم آوا امکان پذیر می باشد، با توجه به رویه جدید ثبت نام و انتخاب واحد از سوی دانشگاه جامع بصورت سراسری در همه مراکز علمی کاربردی بدون حضور در مراکز دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه هم آوا امکان پذیر می باشد.

آیا به تازگی در  دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اید و از نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا اطلاع ندارید؟آیا از نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مطلع نیستید ؟ آیا از نام کاربری و کلمه عبور برای سامانه سجاد چیست؟ آیا از مراحل معادلسازی در دانشگاه علمی کاربردی اطلاع دارید؟

در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه بامراجعه به سامانه هم آوا برای انتخاب رشته می توانید با مطالعه اطلاعیه اطلاعات لازم را کسب نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ارتباط با سامانه از هر کجای کشور از انتخاب واحد در سامانه هم آوا را به راحتی انجام دهید.

نحوه ورود به سامانه هم آوا برای انتخاب واحد -علمی کاربردی

متقاضیان برای انتخاب واحد در سامانه هم آوا در مرحله اول باید با ورود به سامانه هم آوا به آدرس ir.ac.uast.edu://https  در زمان تعیین شده برای هر وردی مهر و بهمن توسط دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام و اخذ واحد در دانشگاه علمی کاربردی اقدامات لازم را باید انجام دهند.

ثبت نام و انتخاب واحد در سامانه هم آوا از سوی دانشگاه علمی کاربردی در تاریخ های مشخص شده توسط دانشگاه علمی کاربردی در سیستم هم آوا  برای ورودیهای مختلف صورت انجام می شود. انتخاب واحد در زمان معین و مشخص شده توسط دانشگاه جامع می باشد و در صورت بسته شدن سایت دانشجو پودمان را مرخصی می گیرد.

برای اطلاع از روند تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع از سامانه هم آوا مشاهده نمرات دانشجو باید سر فصل را از سایت دانلود نموده بعد طبق سر فصل دروس خود را چک نماید.

متقاضیان باید نهایت دقت برای انتخاب واحد در سامانه هم آوا در زمان مشخص شده داشته باشند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه هم آوا و نحوه انتخاب واحد دانشجویان در سامانه هم آوا با مرکز در ارتباط باشید.

انتخاب واحد دانشجویان در سامانه هم آوا

دلیل حذف شدن یک درس در انتخاب واحد چیست؟
دانشجو موظف به اخذ پرینت انتخاب واحد و کنترل آن می باشد و درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی اعم از حذف درس به کارشناس گروه آموزشی مراجعه کند.(دانشجو موظف می باشد طبق چارتی که برای رشته اش برنامه ریزی شده انتخاب واحد نموده در غیر این صورت کارشناس آموزش برنامه را چک کرده و دروس اضافه را حذف می نماید.

آموزش انتخاب واحد سامانه هم آوا


در صورت داشتن هرگونه سوال برای اطلاع از نحوه آزاد کردن مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه و اطلاع از محاسبه هزینه آزادسازی مدرک کارشناسی و قیمت آزاد سازی مدرک ارشد از طریق ارتباط با مرکز اطلاعات لازم را دریافت و مراحل آزاد سازی مدرک را از سامانه جویا شوید.

لینک مرتبط :

وضعیت نظام وظیفه پشت کنکوری ها 97 – 98

نحوه دریافت کد وضعیت نظام وظیفه 97 کارشناسی- کارشناسی ارشد

منبع: سامانه هم آوا مشاهده نمرات

جهت مشاوره در زمینه آزاد سازی مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه – عدم کاریابی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.