شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری 97

۷۳۵ بازديد
 آیا جز آن دسته از متقاضیانی هستید که قصد عضو شدن در هیات علمی دانشگاه ها را دارید اما از شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری اطلاع ندارید؟

آیا از شرایط جذب هیات علمی دانشگاه علمی کاربردی و جذب هیات علمی دانشگاه آزاد و جذب هیات علمی دانشگاه سراسری در سال 97 -98 اطلاع دارید؟

در این اطلاعیه به معرفی شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری پرداخته شده شده در صورت داشتن هرگونه سوال از همین درگاه می توانید اطلاعات لازم را برای عضو شدن در هیات علمی دانشگاه سراسری و فراخوان جذب هیات علمی بهمن 97 و فراخوان جذب هیات علمی شهریور 97 دریافت نمایید.

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، زمینه شناسایی و جذب نخبگان علمی کشور را در هیات علمی دانشیاه ها و موسسات آموزش عالی با استفاده از ظرفیت های قانونی فراهم آورده و فراخوانهای جذب هیات علمی به صورت سالانه در سه نوبت : اردیبهشت برای متقاضیان هیأت علمی بورسیه و نوبت شهریور و بهمن برای متقاضیان جذب هیات علیم دانشگاه سراسری  برگزار می شود.

همچنین استعداد های درخشان و نخبگان علمی از تسهیلات خاص و حمایتهای بنیاد ملی نخبگان و مرکز جذب اعضای هیات علمی برای ورود به هیات علمی برخوردار هستند.

معرفی شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری در سال 97 – 98

متقاضیان برای شرکت در پذیرش در هیات علمی دانشگاه سراسری  باید شرایط کلی را دارا باشند که شامل شرایط عمومی جذب هیات علمی دانشگاه سراسری می باشد که در ادامه شرایط را ادامه خواهیم داد.

1-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت

2-شرایط و ضوابط استخدام اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور توسط مرکز جذب هیأت علمی اعلام شد.

3-دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایانی- برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر.

4-عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروهای سیاسی معارض با نظام اسلامی ایران.

5-دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.

6-دارا بودن حدامل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای گروه پزشکی یا سطح سه حوزوی.

 

شرایط سنی برای عضویت در هیات علمی دانشگاه سراسری 97

براساس شرایط اعلام شده، حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای گروه پزشکی و سطح سه حوزوی ۳۰ سال تمام و برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و سطح چهار حوزوی ۴۰ سال تمام اعلام شده است و خبرگان بدون مدرک دانشگاهی با احراز شرایط لازم در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه از این ماده مستثنی هستند.
همچنین، در صورت نیاز مؤسسه به خدمات متقاضیان با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و سن بالای ۴۰ سال  دارای برجستگی علمی خاص هستند، این متقاضیان از این ماده مستثنی هستند.

 

شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه سراسری 98

متقاضیان عضویت در هیات علمی، باید علاوه بر احراز شرایط عمومی متناسب با مرتبه مورد تقاضا، از شرایط اختصاصی جذب هیات علمی دانشگاه سراسری نیز برخوردار باشند.

1- مدرک تحصیلی متناسب با یکی از مراتب علمی مورد تقاضا به شرح زیر اعلام شده است:
الف : دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و یا سطح چهار حوزوی با رساله تحقیقی برای تمام رشته‌های دانشگاهی (غیر از گروه پزشکی) و یا دارا بودن درجه تخصصی (گواهینامه تخصصی) در گروه پزشکی برای متقاضیان ورود به خدمت در مرتبه استادیار.
ب: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا سطح سه حوزوی در رشته تخصصی مربوط برای کلیه رشته‌های دانشگاهی (غیر از گروه پزشکی) و دارا بودن درجه دکتری حرفه‌ای (در گروه پزشکی) برای متقاضیان ورود به خدمت در مرتبه مربی .

2-آشنایی کافی با یک زبان خارجی برای متقاضیان ورود به خدمت در مرتبه مربی و تسلط کافی به یک زبان خارجی برای متقاضیان ورود به خدمت در مرتبه استادیار.
تبصره ۱: به منظور حفظ هرم علمی، از تاریخ اجرای این آیین‌نامه، استخدام عضو هیأت علمی در مرتبه مربی آموزشیار و مربی پژوهشیار ممنوع است.
تبصره ۲: مؤسسه می‌تواند در راستای حفظ هرم علمی و در صورت نیاز به جذب عضو هیأت علمی در مرتبه مربی، با ارائه گزارش توجیهی لازم نسبت به اخذ مجوز لازم از هیأت امنای مؤسسه مربوط اقدام کند.
تبصره ۳: خبرگان بدون مدرک دانشگاهی با احراز شرایط لازم در چارچوب ضوابط و مقررات از این ماده مستثنی هستند.
براساس این گزارش، مرجع استعلام و تشخیص شرایط عمومی و اختصاصی این آئین‌نامه حسب مورد، مبادی قانونی ذی‌صلاح از جمله هیأت اجرایی جذب مؤسسه و هیأت مرکزی جذب وزارت است.

در صورت مطالعه موارد ذکر شده ممکن است، همچنان سوالاتی در ذهن متقاضیان در رابطه با دیگر شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری وجود داشته باشد برای اطلاع از تمام جزئیات جذب هیات علمی دانشگاه سراسری  از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.


 لینک مرتبط :

شرایط ثبت نام دانشگاه پلی تکنیک میلان 97 – 98

برترین دانشگاه های مهندسی دنیا در 10 رشته مهندسی

برترین دانشگاه های مکانیک دنیا و ایران

 
منبع:شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط جذب هیات علمی دانشگاه سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.