چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سال 97 – 98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سال 97 – 98

۱,۰۰۱ بازديد

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 97 به چه صورت است ؟

متقاضیانی که موفق به پذیرش در رشته های دانشگاه فرهنگیان شده اند توجه داشته باشند پذیرش در دانشگاه فرهنگیان بصورت نیمه متمرکز و همراه با مصاحبه می باشد.

به دلیل ابهامات زیاد شما متقاضیان در رابطه با نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و اطلاع ازنمونه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در این مقاله به توضیح برخی از این سوالات و نحوه آمادگی برای روز مصاحبه پرداخته ایم.

 

 

نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سال 97 – 98

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 97 – 98 برای انتخاب و پذیرش دانشجو انجام می شود که امکان تکرار آن وجود ندارد. سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به زبان رسمی کشور مطرح می شود و سوالات نامفهوم از داوطلبان پرسیده نمی شود. مصاحبه جوی آرام و صمیمی دارد و سوالات مصاحبه مرتبط بوده و سوالات شخصی و بصورت بازجویی از داوطلب پرسیده نخواهد شد.

سوابق مصاحبه داوطلبان به صورت محرمانه نگهداری می شود. انجام مصاحبه برای تایید صلاحیت‌های تخصصی معرفی شدگان دو برابر ظرفیت برای شغل معلمی است و امتیاز مصاحبهتاثیری در نمره علمی داوطلب در گزینش نهایی که توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، نخواهد داشت.

 

نحوه انجام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 97 – 98

در صورت عدم حضور داوطلبان در روز تعیین شده برای مصاحبه به هر دلیل موجه و غیر موجه فرصت مصاحبه از داوطلب گرفته می شود و بعد از اتمام مهلت انجام مصاحبه تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود. در صورتی که ستاد هر استان در صورت صلاح دید زمانی را برای غایبن مشخص نماید از داوطلبان غایب مصاحبه به عمل می آید.

نحوه مصاحبه فرهنگیان یا همان گروه مصاحبه کننده شامل سه نفر از افراد واجد شرایط می باشد که یکی از اعضای گروه به عنوان مسئول گروه مصاحبه تعیین می شود. مدت زمان مصاحبه برای هر داوطلب حداکثر 40 دقیقه است و در هر جلسه فقط از یک داوطلب مصاحبه به عمل می‌آید.

هر یک از مصاحبه کنندگان لازم است به صورت انفرادی برگ ارزشیابی مربوط به مصاحبه داوطلبان را تکمیل نمایند. مرکز اجرای مصاحبه در هر استان به تفکیک جنس پردیس خواهران و برادران انجام می شود.

نخبگان علمی و مهارتی، مخترعان، مبتکران، برگزیدگان المپیادهای علمی، فرهنگی، هنری و مهارتی، جشنواره خوارزمی در شرایط علمی برابر براساس کدرشته محل انتخابی از اولویت پذیرش برخوردار خواهند شد.

 

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 97 - 98

 

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 

لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم)

شرایط سنی دانشگاه تربیت معلم  (فرهنگیان)

شرایط اعزام به خارج فرهنگیان

 

منبع:سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سال 97 – 98

نمونه سوالات پرسیده شده در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

اولین مورد در بدو ورود سلام کردن و راحت بودن می باشد وضعیت ظاهر فرد، طرز نشستن، قدرت بیان و خوب صحبت کردن و با افراد مصاحبه کننده خوب رابطه برقرار کردن و راحت بودن داوطلب…

روخوانی قرآن، ابتدا نحوه برداشتن قرآن. بوسیدن قرآن، دست روی کلمات می گذارید یا خیر، بسم الله،صدق الله ….

تسلط بر احکام ، برخی کتب با حجم کم به نام رساله آموزشی هستند که می توان از آنها استفاد ه کرد در مورد مواردی مانند نماز ایات، نماز جمعه، وضو، روزه  مرجع تقلید و….

هرکس متناسب با رشته مورد تقاضا مثلا برای دبیری زیست چند سوال ساده از زیست یا تاریخ در مورد تاریخ البته در همین جا باید هوشیار بود که سوال هوشیاری را بتوان جواب داد. مثلا ممکن است از متقاضیان تاریخ پرسیده شود آغا محمدخان قاجار چند فرزند داشت؟که باید هوشیار بود ایشان خواجه بوده اند!
سوالات روان شناسی و فرهنگی پیرامون شغل، مثلا هدف شما از دبیر شدن ؟ اگر کسی در کلاس شما شلوغ کرد شما چکار می کنید؟ اگر کلاس شما شلوغ باشد نشانه چیست؟ چقدر به پول اهمیت می دهید؟ مزایای دبیر شدن در چیست؟ نحوه ارتباط شما در مدرسه با سایر عوامل چگونه می تواند باشد؟
آگاهی از مسئولان استان و شهرستان مانند استاندار، امام جمعه،نماینده ولی فقیه …



منبع:سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سال 97 – 98

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.