شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

۶۷۳ بازديد

آیا از شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد و نحوه درج کد رشته ها در ثبت نام کنکور ارشد و از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد  اطلاع دارید؟

همانطور که می دانید انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای اکثر داوطلبان موقعیت حساسی می باشد، داوطلبان قبل از ثبت نام باید با اطلاع از تراز و رتبه لازم برای قبولی، انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را انجام دهند.

داوطلبانی که امسال در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده اند در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد و گزینش نهایی و شرایط انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد در اختیار شما عزیزار قرار می دهیم. در صورت مطالعه مقاله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 و داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 

 

نحوه نوشتن معدل در کنکور کارشناسی 

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد 

سهمیه رزمندگا ن در کارشناسی ارشد 

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 



نحوه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 – 98

کارنامه تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 توسط سازمان سنجش آموزش کشور، براسـاس برنامـه زمانی مقرر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد

تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند میتوانند برای پذیرش در رشته محل های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بجـز دانشـگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب رشته در زمان مقرر براساس جدول برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق سـایت سـازمان سـنجش آموزش کشور اقدام نمایند. همچنین برای پذیرش در رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته در زمان مقرر نیمه دوم خرداد مـاه سال 1397 از طریق سایت دانشگاه مذکور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه های دانشگاه صـورت خواهد گرفت.

امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز در هر دو سایت به صورت مجزا امکان پذیر خواهد بود. بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با رشته ی انتخابی و دانشگاهی که می خواهید در آن تحصیل کنید و شهریه رشته کارشناسی ارشد کلیه دانشگاه و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد در ارتباط باشید.

 

نحوه گزینش نهایی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 – 98

گزینش نهایی در هر یک از رشته های امتحانی از بین داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی لازم را بر اساس مواد آزمون احراز کرده باشند، با توجه بـه ضـوابط مربوط انجام خواهد شد.

برای فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی در هر کدرشته محل، یک ظرفیت مازاد بر ظرفیت منـدرج در دفترچـه شـماره اختصاص داده میشود. این داوطلبان باید همانند سایر داوطلبان حدنصاب نمره علمی لازم را کسب کنند.

گزینش نهایی، بر اساس نمره کل حاصل از 80 %نمره آزمون و 20 %معدل دوره کارشناسی (لیسانس) انجام خواهد گرفت.

همچنین اعمال 20 %معدل دوره کارشناسی بر اساس مصوبه کمیته مطالعه و برنامه ریزی آزمون تحصیلات تکمیلی، به صورت تراز اعمال خواهد شد.

 سهمیه های رزمندگان و ایثارگران براساس توضیحاتی که در مقاله سهمیه دادیم اعمال خواهد شد.

 
منبع:نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.