چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 / لینک دانلود انتخاب رشته دکتری

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 / لینک دانلود انتخاب رشته دکتری

۷۴۶ بازديد

آیا نتایج دکتری 97 دانشگاه آزاد را دریافت کرده اید و بدنبال دریافت دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97-98  هستید؟

با توجه به اینکه انتخاب رشته دکتری 97 سراسری و آزاد بصوت جداگانه می باشد، بنابراین کد انتخاب رشته و نحوه پر کردن فرم انتخاب رشته دکتری سراسری  و آزاد بصورت جداگانه می باشد. در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 و نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد  97-98 به طور کلی در اختیار شما داوطلبان قرار خواهیم داد.  در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 

 

روی لینک های مفید آبی زیر کلیک نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 

شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

 

نحوه انتخاب رشته  دکتری دانشگاه آزاد 97 ( مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه 97 )

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 بعد از اعلام نتایج اولیه در اردیبهشت ماه میباشد.

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد و وضعیت علمی داوطلبان به صـورت کارنامـه و براساس نمره کل و رتبه داوطلبان با توجه به سهمیه و کـد رشـته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است توسـط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد شناسه انتخاب رشته توسط سـازمان سـنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این شناسه میتوانند نسبت به انتخاب رشـته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

 کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشـته ضـرورتدارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صـادره از سـوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سـامانه انتخـاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی بـه آدرس azmoon.org  مراجعه و ضمن مطالعه دفترچـه راهنمـا نسـبت بـه انتخـاب حداکثر 40 کد رشته/محل متناسب با کـد مجموعـه امتحـانی خود اقدام نمایند. 

جهت ورود به دوره دکتری تخصصی معیارهای زیر صورت میگیرد :
1 – آزمون متمرکز (50 درصد)
2 – سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (20 درصد)
3 – مصاحبه علمی و سنجش عملی (30 درصد)

 

نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97  ( مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه 97 )

داوطلبان لازم است کارت اعتباری انتخاب رشته به مبلغ 400000 ریال را از طریق سامانه فوق خریداری نماینـد با توجه به این که پس از خریداری کارت اعتباری ثبـت نـام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد لـذا بـه داوطلبـان اکیـداً توصیه میشود پس از آگـاهی از شـرایط و ضـوابط انتخـاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخـاب رشـته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه هـای صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشـگاه آزاد اسـلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقـرر امکـان انتخـاب رشـته و معرفی جهت مصاحبه در دانشگاه آزاد اسـلامی تحـت هـیچ شرایطی وجود نخواهد داشت. معرفی جهت مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته/محلهـای انتخـابی داوطلبـان در اولویتهای 40 گانه و ظرفیت پذیرش رشته/محلهای انتخابی خواهد بود.

منبع:دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 / لینک دانلود انتخاب رشته دکتری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.