پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

۷۱۲ بازديد

آیا از سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال 97-98 مطلع هستید؟

متقاضیانی که قصد ثبت نام در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دارند قبل از انتخاب رشته آزاد باید با دقت به مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 بپردازند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 شامل رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد می باشد.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به همراه لینک دانلود مستقیم بلافاصله بعد از انتشار در این صفحه قرار داده خواهد شد،  انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری معمولا در  مرداد ماه انجام می شود، داوطلبان با مطالعه مقاله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 می توانند اطلاعات لازم در رابطه با نحوه صحیح انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دریافت نمایند. بنابراین داوطلبان بعد از دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 و مطالعه لیست رشته های ارائه شده، با دریافت کد 7 رقمی در انتهایی کارنامه می توانند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

مطالب مفیددر رابطه با دانشگاه آزاد:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – azmoon.org سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد

حداقل تراز و رتبه قبولی رشته مامایی در سال 97-98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97 | azmoon.org

شرایط تغییر رشته از دامپزشکی به پزشکی دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 azmoon.org

 

 

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

بسیاری از داوطلبان بعد از اعلام نتایج قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند و برای اطلاع  از لیست رشته ها بدنبال دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 بوده و می خواهند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزاد 97، اقدام به انتخاب کد رشته ها ی مورد نظر خود بپردازند. بنابراین انتخاب رشته یکی از حساس ترین دوره زندگی داوطلبان بوده، چراکه با یک انتخاب نادرست ممکن است سرنوشت این داوطلبان دستخوش تغییر بسیاری شود.

بنابراین داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود اقدام نمایند . همانطور که در ابتدا توضیح دادیم بلافاصله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد را در همین مقاله در اختیار شما قرا خواهیم داد.

نحوه دسترسی به لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد97

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد۹۷ در سایت www.azmoon.org قرار می گیرد. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد 97 داوطلبان با مراجعه به سایت و وارد شدنبه صفحه ای با عنوان انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کلیک روی لینک،  وارد صفحه ای می شوند که در منو سمت راست چندین گزینه وجود دارد که یکی از گزینه ها دانلود دفترچه راهنما انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 می باشد. که با کلیک بر روی این گزینه می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود نمایید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

لیست رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

همچنین دقت داشته باشید که بسیاری از رشته ها در دانشگاه آزاد بصورت بدون ازمون بوده و داوطلبان در صورت داشتن شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در هر مقطع دانشگاه ازاد 97 به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند. اکثر داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته بر اساس رتبه و تراز دانشگاه ازاد می کنند، متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی و رشته پرستاری هستند. بنابراین برای اطلاع از شرایط پذیرش در پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 در رشته های پزکی و پیراپزشکی و اطلاع از شهریه این دانشگاه بعد از مطالعه مقاله می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.

اعلام نتایج  و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

اعلام نتایج آزمون ها در دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.comانجام شده و به دو طریق یکی با استفاده از اطلاعات آزمونی و دیگری با استفاده از مشخصات فردی خواهد بود و داوطلبان می توانند جهت هرگونه اعتراض به قسمت سیستم پاسخگویی به سوالات مراجعه نموده و اعتراض خود را ثبت و ظرف 72 ساعت پاسخ خود را دریافت کنند در مواردی که می توان به انها اعتراض نمود می تواند شامل موارد زیر باشد سهمیه،تراز در زیر گروه ها و…

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای دو ورودی مهر ماه و بهمن ماه انجام خواهد شد در واقع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد آخرین شانس برای تحصیل و پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد می باشد و از جمله شرایط تکمیل ظرفیت این است که حتما می بایست داوطلب دارای کارنامه باشد و در یک کلام در ازمون شرکت نموده باشد. چنانچه داوطلبی که در یکی از تکمیل ظرفیت ها شرکت نموده باشد حق شرکت در تکمیل ظرفیت ورودی بعدی را ندارد.

بنابراین برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته کنکور 97 و آگاهی از ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد۹۷ در رشته های بدون کنکور پزشکی و پیرا پزشکی و  اطلاع از دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 97 می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

منبع:دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 -98 – azmoon.org

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.