جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

۶۶۱ بازديد
در این مقاله توضیحاتی در رابطه با معرفی دانشگاه تربیت معلم و معرفی دانشگاه تربیت معلمخواهیم پرداخت.
در ایران مراکز تربیت معلم در قالب دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی عنوان می شود و هدف این مراکز و دانشگاه ها تربیت معلم متعددی برای تربیت معلمان مقاطع ابتدایی، دوره اول متوسطه و تربیت دبیر برای دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها می باشد.
به افراد پذیرفته شده و شاغل به تحصیل در تربیت معلم، حقوق دانشجویی داده می‌شود. سازمان مرکزی این دانشگاه، در تهران مستقر بوده و ۳۲ پردیس برادران و ۳۲ پردیس خواهران در استان‌ها (۳۱۱ استان و یک مرکز برای شهرستان‌های استان تهران) راه‌اندازی شده‌اند. 
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان 97 – 98 در خرداد ماه بصورت اینترنتی توسط سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد، داوطلبان باید در زمان مقرر با رعایت و داشتن شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 – 98 اقدام به ثبت نام نمایند. با مطالعه مقاله ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 – 98 اطلاعات لازم در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام را دریافت خواهید نمود.
برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان 97 با مراجعه به مقاله از رشته های دانشگاه فرهنگیان  و شرایط سنی تربیت معلم در سال 97-98   برای داوطلبان آزاد و ویژه شاغل آشنا شوید. معرفی دانشگاه تربیت معلم  با کلیک بر روی لینک آبی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود (متولدین ۱/۷/۱۳۷۰ به بعد می توانند متقاضی شوند).

تبصره ۱: محاسبه سن هر داوطلب با توجه به مندرجات اصل شناسنامه ای است که به استناد آن در آزمون ورودی ثبت نام می نماید، بنابر این تغییراتی که پس از ثبت نام در آزمون، در تاریخ تولد داوطلب به وجود آید قابل قبول نیست و در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
تبصره ۲: انجام خدمت سربازی یا سوابق کاری و موارد دیگر به هیچ وجه به سقف سنی افزوده نمی شود.

 

داشتن حداکثر ۲۸ سال در بدو استخدام قطعی بعد از فراغت از تحصیل از قوانین شرایط سنی تربیت معلم در سال 97-98 می باشد.
برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  و برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان 97 با مراجعه به مقاله از رشته های دانشگاه فرهنگیان  و شرایط سنی تربیت معلم در سال 97-98   برای داوطلبان آزاد و ویژه شاغل آشنا شوید.

بسیاری از متقاضیان از نحوه قبولی و تراز لازم برای قبولی دررشته زبان دانشگاه تربیت معلم (فرهنگیان) اطلاع ندارند. یا توجه به سوالات بسیار شما در رابطه با تراز لازم برای قبولی دررشته زبان تربیت معلم در این مقاله به توضیح رشته وزبان و تراز لازم برای قبولی در رشته زبان تربیت معلم پرداخته ایم.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام و منابع لازم برای مطالاعه و حداقل درصدی که برای تراز لازم برای قبولی در رشته زبان دانشگاه تربیت معلم دارید با سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در ارتباط باشید. هدف سامانه بهبود در روند ثبت نام شما در رشته دلخواهتان می باشد.

همچنین با مطالعه مقاله شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان از لیست دانشگاه ها و اینکه چه افرادی مجاز به ثبت نام هستند مطلع خواهید شد.

داوطلبان برای شرکت در رشته های دانشگاه فرهنگیان بصورت با آزمون باید از طریق ثبت نام در کنکور سراسری 97 ثبت نام خود را انجام داده و در زمان انتخاب رشته لیست رشته هایدانشگاه فرهنگیان را از دفترچه انتخاب رشته انتخاب نمایند برای اطلاع از زمان ثبت نام و شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان با کلیک بر روی لینک آبی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
بنابراین داوطلبان با مطالعه مقاله ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان می توانند اطلاعات لازم در رابطه با شرایط پذیرش و لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 طبق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه می‌تواند مطابق ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش از میان دانش‌آموختگان سایر دانشگاه‌ها دانشجو جذب کند و دوره یکساله مهارت‌آموزی معلمی را برای آنان تدارک ببیند و در صورت موفقیت به آنان گواهی صلاحیت معلمی اعطا نماید. در این مقاله به ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان خواهیم پرداخت.

لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام اعزام به خارج فرهنگیان 97

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

تراز لازم برای قبولی رشته زبان دانشگاه فرهنگیان

 منبع:شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 97 – 98 (تربیت معلم)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.