پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین 97-98

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین 97-98

۶۵۶ بازديد

متقاضیانی که علاقمند به ثبت نام و تحصیل در دانشگاه امام حسین هستند اما از زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین 97 و شرایط ثبت نام در این دانشگاه اطلاع ندارند، توجه داشته باشند،دانشگاه امام حسین(ع) از طریق آزمون سراسری و ثبت نام در کنکور سراسری 97 در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی برق (الکترونیک، مخابرات)، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، هوا نوردی، جغرافیای سیاسی، نظامی، عملیات کشوری، حقوق، مدیریت صنعتی، مهندسی فن آوری اطلاعاتit، ریاضی (کاربردی)فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی سلولی ملکولی و میکروبیولوژی، مهندسی مکانیک (طراحی جامدات، حرارت و سیالات)، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع (تولید صنعتی)، علوم اقتصادی، مدیریت زنجیره تامین (آماد)، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اطلاعات نظامی و علوم سیاسی دانشجو می‌پذیرد. بسیاری از داوطلبان از نحوه پذیرش در دانشگاه امام حسین اطلاع ندارند. در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین و شرایط پذیرش دانشجویان بدون بورس در دانشگاه امام حسین و شرایط پذیرش دانشجو با بورس در دانشگاه امام حسین در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه زمان و نحوه پذیرش با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه امام حسین در ارتباط باشید. همچنین دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون سراسری در رشته‌هایی چون: طراحی کاربردی، مخابرات رمز و سیستم دانشجو می‌پذیرد. همچنین داوطلبان عزیز برای آگاهی از شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین با مطالعه مقاله اطلاعات لازم را می توانند دریافت نمایند و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه امام حسین در ارتباط باشند.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه امام حسین 97

با توجه به توضیحاتی که دادیم زمان ثبت نام در دانشگاه امام حسین همزمان با ثبت نام کنکور سراسری97 انجام می شود با کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات لازم در این باره را کسب خواهید نمود. دانشگاه امام حسین(ع) دو بخش مجزا و جداگانه دارد : دانشکده افسری (دوره روزانه) که مخصوص افرادی است که در آینده کادر سپاه خواهند شد و از طریق آزمون سراسری و آزمون‌های داخلی سپاه پذیرش و گزینش می‌شوند و دیگری بخش دولتی (دوره شبانه و غیر بورس) است که از کنکور سراسری پذیرش می‌گیرد و زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شود.

 

نحوه پذیرش در دانشگاه امام حسین 97

همانطور که گفتیم دانشگاه امام حسین به دو صورت با بورس و بدون بورس اقدام به پذیرش داوطلبان می نمایند شرایط عمومی داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه امام حسین به شرح زیر می باشد.
1- عضویت در سازمان بسیج مستضعفان (حداقل به میزان یک سال و ارائه گواهی آن در زمان مصاحبه) برای متقاضیان ثبت نام یک ویژگی مثبت به حساب می آید.
2- توانایی در انجام تحقیقات، پروژه‌ها و پژوهش‌های مورد نیاز سپاه را باید داشته باشند.
3 – داوطلبانی که معدل کارشناسی آنها بالای ۱۷در رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و ۱۸ در رشته های علوم انسانی
خانواده معظم شهدا و ایثار با معدل برتر
4-امضاء تعهدنامه مبنی بر عدم ادعای جذب و استخدام در سپاه
5- داوطلبانی که دارای یک یا چند شرط زیر باشند در اولویت پذیرش قرار می گیرند:
6- داوطلبانی که در آزمون رتبه دو رقمی را احراز نمایند.
7- داوطلبانی که علاقمندی های خود را به کدرشته محل های این دانشگاه قبل از اولویت ۵ اعلام نمایند.
8- پژوهشگران، مولفین، افراد نخبه و دارای ویژگی‌های برتر علمی و غیرعلمی منطبق بر آئین نامه استعدادهای درخشان

 

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه امام حسین

با توجه به توضیحاتی که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم نحوه پذیرش در دانشگاه امام حسین بصورت با بورس و بدون بورس می باشد که در ادامه به توضیح کامل نحوه پذیرش هر دو مورد خواهیم پرداخت.

 

دانشجوی بورس:
دانشگاه امام حسین بصورت بورس هم اقدام به پذیرش دانشجو می نماید در ادامه توضیحات کامل در رابطه با نحوه و شرایط پذیرش در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

الف)اعضاء رسمی سپاه و یا سایر نیروهای مسلح

پرسنل رسمی سپاه می‌بایست قبل از ثبت‌نام مجوز موافقت با ادامه تحصیل خود را از مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه دریافت و در صورت قرار گرفتن در لیست قبولین چندبرابرظرفیت دانشگاه مجوز مذکور را در زمان مصاحبه به مرکز آزمون و سنجش دانشگاه ارائه نمایند.

سایر پرسنل نیروهای مسلح نیز می‌بایست مجوز ادامه تحصیل و بورسیه خود را از سازمان مربوطه دریافت و مطابق بالا تحویل نمایند.

ب) متقاضیان غیرشاغل(آزاد) که در مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته شوند و تا قبل از اعلام نتایج نهایی عضو رسمی سپاه با شرایط کلی ذیل، شوند:

۱- حداکثر سن ۲۴ سال برای متقاضیان آزمون ورودی کارشناسی ارشد و ۲۶سال برای متقاضیان آزمون دکتری.

تبصره ۱: مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن اضافه می‌شود.

تبصره ۲: به ازای هر سال سابقه بسیج سه ماه و به ازای هر سال عضویت عادی دو ماه تا حداکثر یک سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.

تبصره ۳: فرزندان معظم شهدا،جانبازان و مفقودالاثرها و آزادگان تا پنج سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.

۲- داشتن حداقل معدل ۱۴ در مقطع کارشناسی از دانشگاههای دولتی و معدل ۱۵ از دانشگاه های آزاد و پیام نور برای داوطلبین شرکت در دوره‌های کارشناسی‌ارشد.

۳- داشتن حداقل معدل۱۵در مقطع کارشناسی‌ارشد از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶از سایر دانشگاه‌ها برای داوطلبین شرکت در دوره‌های دکتری.

 

دانشجوی غیر بورس:

۱- داوطلبین بند (ب) متعهد خدمت در سپاه پاسداران به مدت ۳۰سال می باشد.

۲- دانشگاه تعهدی مبنی بر جذب و استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دانشجویان غیربورس ندارد.

۳- پذیرش دانشجو منحصراً از بین برادران صورت خواهد گرفت.

۴- هر داوطلب می بایست فقط یک فرم اعلام علاقمندی را تکمیل نماید و نیازی نیست برای هرگرایش فرمی مجزا تکمیل گردد.

۵- داوطلبین شاغل سپاه پاسدران نیازی به پرکردن این فرم ندارند.

۶- کارکنان رسمی شاغل در دستگاههای دولتی، وزارت‌خانه‌ها، نهادها و شرکت‌ها حق انتخاب کدرشته محل‌های این دانشگاه را ندارند.

۷- دانشگاه تعهدی برای تامین خوابگاه ندارد. لیکن در صورت وجود ظرفیت داشنجویان می‌توانند از خوابگاه استفاده نمایند.

۸- دانشجویان علاوه بر دروس مصوب موظف به گذراندن دوره عقیدتی- سیاسی خواهند بود.

۹- پذیرش نهایی از بین داوطلبان چندبرابر ظرفیت و پس از احراز شرایط لازم صورت می گیرد و دانشگاه در رد یا قبول داوطلبان مخیّر است.

* فقط ۲۰% ظرفیت پذیرش در هررشته متعلق به سایر نیروهای مسلح است.

 

توصیه  سامانه ثبت نام دانشگاه امام حسین به متقاضیان

داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه امام حسین هستند بعد از مطالعه مقاله بالا تا حدودی می توانند اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ثبت نام در دانشگاه امام حسین و زمان ثبت نام در دانشگاه امام حسین 97 را دریافت نمایند اما در نهایت پیشنهاد ما به شما عزیزان قبل از ثبت نام در این دانشگاه اطلاعا از شرایط دقیق ثبت نام در دانشگاه امام حسین  می باشد بنابراین در هر کجای کشور که هستید در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام در دانشگاه امام حسین در سال 97 بصورت با بورس و بدون بورس و آگاهی از رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه امام حسین و لیست رشته های ارائه شده در این دانشگاه با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه امام حسین در ارتباط باشید.

 منبع:زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین 97

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.