جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند97 - 96 شرایط و زمان ثبت نام

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 ؟ آیا از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 مطلع هستید؟ با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند97 - 96 شرایط و زمان ثبت نام

۶۴۶ بازديد

آیا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد   اطلاع دارید؟

آن دسته از داوطلبانی که به هردلیلی در کنکور سراسری 97 آمادگی لازم برای حضور در این آزمون را ندارند، دانشگاه آزاد بیرجند این امکان را برای این داوطلبان فراهم آورده تا از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند 97  تنها با استفاده از سوابق تحصیلی و بدون کنکور در رشته دلخواه خود تحصیل نمایند.

دانشگاه آزاد بصورت بدون کنکور در مقاطع کاردانی پیوسته وکاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

با توجه به سوالات بسیار شما داوطلبان عزیز بیرجند در رابطه با  زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 بیرجند در سال 97 و اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 در این مقاله به توضیح موارد کلی برای تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند پرداخته شده است. هدفت مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد بیرجند کمک به روند ثبت نام و انتخاب رشته بهتر شما داوطلبان عزیز می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند 97 - azmoon.org

مهم ترین موضوع اطلاع داوطلبان از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور  می باشد. به طور کلی دانشگاه آزاد بصورت بدون کنکور در دو نوبت اقدام به پذیرش دانشجو می کند. با کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله اطلاعات لازم را در رابطه با زمان ثبت نام کلیه مقاطع دانشگاه آزاد بصورت بدون کنکور دریافت نمایید.

نوبت اول : ورودی مهر ماه که زمان ثبت نام آن در مرداد ماه بوده و با عنوان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول می باشد.

نوبت دوم : ورودی بهمن ماه که زمان ثبت نام آن در دی ماه و با عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم انجام می شود.

دانشگاه آزاد بیرجند هر ساله رشته ها و ظرفیت های معتبری را جهت پذیرش ارائه می دهد و داوطلبان می بایست با مراجعه به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند را مشاهده کنند . جهت اطلاع از نحوه نقل و انتقال در دانشگاه آزاد با مراجعه به مقاله آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می توانید از نحوه گرفتن انتقالی در دانشگاه آزاد مطلع شوید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند - azmoon.org

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند برای مقاطع مختلف متفاوت بوده با کلیک بر روی لینک آبی و مراجعه به مقاله از شرایط دقیق ثبت نام مطلع خواهید شد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد : خرید کارت اعتباری

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد: داشتن مدرک دیپلم
ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد: داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد : داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد : داشتن مدرک کاردانی

 داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند، می توانند از کاردانی خود به جای پیش دانشگاهی استفاده کرده و در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بیرجند شرکت کنند. همچنین داوطلبان با داشتن هر مدرک در مقطع کاردانی و یا مقاطع دیگر می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بیرجند اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند 97 -98

داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد بیرجند باید برای ثبت نام خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بیرجند به نشانی azmoon.org مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. و برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علوم تحقیقات  و  رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور  با کلیک برر وی لینک آبی اطلاعات لازم را دریافت نماید.

۱) ابتدا به سایت مراجعه کنید
۲) دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند را دریافت کرده و مطالعه نمایید
۳) رشته های مد نظر خود را بر اساس علاقه و ظرفیت پذیرش انتخاب نمایید
۴) کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند را خریداریکرده و سپس وارد سامانه سنجش دانشگاه آزاد بیرجند شوید
5) اطلاعات و کد رشته های انتخابی خود را وارد کنید و با تایید اطلاعات شخصی و کد رشته های وارد کرده فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل نمایید.
6)  دریافت رسید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند

بعد از انجام تمام مراحل داوطلبان باید رسید تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دریافت و در زمان مشخص شده به هماه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به واحد های دانشگاه آزاد بیرجند مراجعه نمایند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه آزاد بیرجند و آدرس واحد های دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد و مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی  در ارتباط بوده و سوالات خود را از مشاوران بپرسید.

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند97 - 96 شرایط و زمان ثبت نام

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.